oot kyllä omituinen nainen, mahdoton tapaus. E i se mit.
kaunista kesäpäivää
rakkauden kierto-
9
190
Vastaukset
- polkuja tallaan
The course of true love never did run smooth, lohkaisi Vilhelmi Shakespeare.
Pitäis kyllä tuntea vastuunsa ja jättää se sanomatta täällä, palstahörhöyden minimoimismielessä. No niin lapsukaiset, tämä ei ollut teille. - .
Oletko koskaan kuullut satua "kymmenellä pennillä siirappia" tai kuullut lastenlaulua jossa kerrotaan surullisesta postinkantajasta?
- ??
Miten nuo tarinat liittyvät juuri sinuun ja häneen (tai muihin naisiin)?
- .
?? kirjoitti:
Miten nuo tarinat liittyvät juuri sinuun ja häneen (tai muihin naisiin)?
Miksi haluat tietää? Sulla on liikaa kysymysmerkkejä.
- polku_____
Hei mussukat (mussukka), aloitus oli negatiivinen vain jos sen niin haluaa nähdä. mahdoton olet, ei sillä ettei aloittaja olisi, me kulutaan yhteen, haluan auringon säteiden lämmitävän meitä samalla maaperällä, tai sateen piiskaavan samaan varjoon.
- Tahdon liittyä
OOK:n Ikijäsen kirjoitti:
miten se käy? Onko nettilomake vai kokoontuuko metsässä? En jaksa arvailla.
- OOK:n ikijäsen
Tahdon liittyä kirjoitti:
miten se käy? Onko nettilomake vai kokoontuuko metsässä? En jaksa arvailla.
Se on syntymäjäsenyys.
- ja humppatirallallei
Sinä olet tuhma
ja minä olen laiska ja tyhmä
yhdessä ollaan tuhma,laiska ja tyhmä
humppatirallallaa humppatirallallei
yhdessä ollaan vähemmistöryhmä..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760