muista että olet itse järjestänyt asiat niinkuin ne nyt ovat
Sun aikaansaannosta kaikki!
Voitko mies huonoti
7
198
Vastaukset
- s....
ei vaan tule katsomaan minua?
- mies...
Mitenkäs ne voisi korjata vai ollaanko menty jo niin pitkälle että niitä ei voi enää korjata?
Mukavaa viikonloppua :) - .
katsoin sivistyssanakirjasta, mutta ei sekään kertonut mitä "huonoti" tarkoittaa :(
- Aivan ehdoton :D
Kiitos päivän nauruista.
- ..
On ihan ymmällä, kun ei ymmällä =)
- voin huonosti
Tiedän että olen itse mokannut todella pahasti ja kannan sitä taakkaa varmasti kauan.Siksi on vaikeaa päästä elämässä eteenpäin.Joskus on todella raskaita päiviä ja öitä kun miettii menneitä,eikä uskalla tehdä tulevaisuuden eteen mitään uhrauksia,vaikka nyt olisi tilaisuus ja siitä tulee entistä huonompi olo. tämä on sellainen lumipalloilmiö joka kasvaa aina vaan suuremmaksi ja suuremmaksi.
- Hah no en voi
kunhan juksasin :D Mä olen elämäni kunnossa ja virtaa on kuin pienessä kylässä :) Voi nainen mikä vaikutus sulla on minuun.Törmäillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780