Kerran pomo lähetti sokokseen ostamaan tilille kahvileipiä, menin ihan luottavaisesti ostamaan niitä sitten kun oli firmalla tili siellä ja lista mitä otan.
Sitten kassalla myyjä sanoi että: en voi myydä, noniin, sitten takaisin firmaan että eivät myyneet niitä, noh pomo soitti sitten että voi myydä tuolle jos tulee seuraavan kerran ostamaan.
Lyhytaikainen työsuhde oli kyllä tuo, itse lopetin kun lähdin kouluun.
Olin ehkä tuntematon työntekijä silloin Sokokselle.
Noloja väärinkäsityksiä voi sattua.
2
183
Vastaukset
- -w-
ite sekoiloin pankeissa vaihtorahojen kanssa. kerran meni työvuorolistat postiin oikeen postin siasta avain sekoilut siihen päälle.. töissä ollaan vieälläkin =)
- Yks vaan
Itelle käynyt joskus pojankloppina vähän samalla tavalla kuin tälle aloittajalle. Eli olin muistaakseni silloin jotain 13-vuotias ( nyt olen jo 32), ja käymässä mutsini työpaikalla. Noh äitini antoi minulle tehtäväksi viedä tyhjiä limukoreja läheiseen kauppaan ja palkkioksi tästä saisin pitää näistä koreista ssamani rahat. No tein työtä käskettyä, mutta kun pääsin kaupalle niin ei pullonpalautus kone näitä korja hyväksynyt ( Ilmeisesti kun olivat tyhjiä) No menin ilmoittamaan asiasta myyjälle, joka kutsui paikalle vartijan. Ilmeisesti heillä oli ollut ongelmia nuorista, jotka ottivat tyhjiä koreja suoraan kaupan hyllyiltä, ja kävelivät sitten muina miehinä palauttamaan niitä. No mutta takasin omaan tilanteeseen. Eli vartija kyseli kaikenlaista kyseisistä koreista ( luuli tietysti että oli saanut todellisen rikollisen nalkkiin itse teosta) Jossain vaiheessa hän kysyi kämmenselästäni löytyvästä lapusta. No selvitys löytyi, koska olin juuri samana päivänä päässyt pois sairaalasta, jossa olin ollut leikkaushoidossa. Tämän kuultuaan vartija päästi minut menemään. Kerroin palattuani tarinan mutsilleni, ja hän soitti aluksi kyseiseen kauppaan, ja sitten menimme yhdessä palauttamaan korit. Sen pituinen se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904