lupaan tunnustaa tunteeni heti.sä haluut mua..mä haluun sua...
laita nainen nyt sitä viestii tulemaan.
24
575
Vastaukset
- avittajana
No niin. Nyt kaikki ässät laittamaan J:lle viestiä :)
- tunnisteita joo
Mitään ei tuu, ennenkuin on tunnisteita..
- mikset itse
voi laittaa viesti menemään, vai oletko munaton vätyskä??
- just se J
ei ässät kiinnosta.jos minä laitan olen torvi.ja eipä ole numeroa.jos sinä laitat.se on asiallista.aihekin on valmiina.se millä pari kertaa sinua lähestyin.
- Just sille Jlle
Jos ei ässät kiinnosta, niin ketkäs? ja kerro lisää siitä aiheesta joka valmiina? :)
- just se J
Just sille Jlle kirjoitti:
Jos ei ässät kiinnosta, niin ketkäs? ja kerro lisää siitä aiheesta joka valmiina? :)
jalkapallo
- just sille Jlle
just se J kirjoitti:
jalkapallo
Itse en jalkapalloa seuraa..
- just se J
just sille Jlle kirjoitti:
Itse en jalkapalloa seuraa..
alkukirjain?
- Just sille Jlle
just se J kirjoitti:
alkukirjain?
J
- just se J
Just sille Jlle kirjoitti:
J
kiitos ei kiitos.
- just sille Jlle
just se J kirjoitti:
kiitos ei kiitos.
Tiesin sen jo tuosta jalkapallosta
- Upsss..
Ai.. Juhako?? Minulleko??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/04/05/535955.jpg
:) - tykkään J:stä
älähän J hötkyile, viesti on tulossa tuota pikaa :)
- taputaputaptaptapu..
jalalla vähän rytmiä........hoh hoijakkaa......odottavan aika on pitkä........ei kuulu mitään.....fiuuu fiuuufuuu :o .........jotain tekemistä pitäis keksiä....... Ei ollut minulle tuokaan viesti:(
- J
mies j:ltä nais j:llekö??
- joo, oikeessa oot
janilta johannalle!
- just sille Jlle
no siis en ole ap mut tämä on nais j:ltä mies j:lle
- ja tämä on
myös nais-jiiltä mies-jiille. Eli meitä on ainakin kolme nais-jiitä jotka kirjoittavat mies-jiille. No, J onkin todella yleinen nimen alkukirjain, joten ei se ole mikään kunnollinen tunniste.
- J
mun etunimi jenni.. mutta tuskin mua täällä kaipaillaan..
- mistä sitä tietää
ketä itse kaipailet? ikä, asuinpaikka?
- J
ja sinäkö kaipaat sitten jenni nimistä ?
- riippuu siitä
kuka jenni olet? ikä, asuinpaikka?
- J
26v. ja etelä-suomesta
- -m--
Ap, käviskö kirjain M? Mikä syntymävuosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865