Pidä itsestäsi huolta ja voi hyvin.
Rakastan ja ikävöin sua
äiti teresa
6
153
Vastaukset
- höpö höpö lapset.
törkää en ole koskaan äiti teresan arvoinen-
- äiti teresa
Ketä rakastan, rakastan pyyteettömästi, ketä ikävöin, ikävöin aidosti. Ei siinä oo mitään törkeää.
- mahti mies
Miksi olet ollut kuitenkin niin sanaton....oletko kuitenkin jännittänyt mua..turhaan.
- äiti teresa
voihan siinä olla sitäkin, että jännitän, mahtimiehet on vähän pelottavia :) ja ajatellu asioita itsekseni ja odottanu..
- Vaihdan haalarit...
Kiitos samoin. Minä lähden tästä etelämmäs kuin Pohjois-Karjalaan ja litkin ikävissäni olutta auringon nousuun
- s....
en tunne ainoatakaan mahtimiestä? miehiä vaan:) mahtileivän tiedän:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756