pikku g varasti biisin

Tappaja

Onks täällä kuultu sellasta juttua et pikku g ei oo tehny romeo ja julia- biisin sanoja itse vaikka väittää niin. Ne on oikeesti sen serkun tekemät.

Tästä en voi sata varma olla, koska en seuraa pikku g:n touhuja mut luin yhdeltä palstalta et noin olis tapahtunut.

6

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoLLyPoP

Olisin vähä niinku kuullu tota samaa juttua useimminki.. se ei oo niinko ainoostaan siinä romeo ja julia biisis, vain että muutkin biisit olis jonku muun tekemii..

En mäkää oo ihan varma mut lehdissä lukee kaikenlaista.

Toisinaan oon kuullu semmostaki juttua, että innokkaimmat fanit niitä keksisivät päästään..
      Ottakaa nyt siitäki sitte selvää

• ggg

Varmasti on tehnyt useammissakin kappaleissa noin jos tuossa yhdessäkin, minäkin kuulin tästä jo aika monessa eri paikassa. Aika huono laulaja kun ei edes keksi "omia" kappaleita vaan muilta joitain huonoja pöllii!

• Rap-vihaaja
        ggg kirjoitti:

Varmasti on tehnyt useammissakin kappaleissa noin jos tuossa yhdessäkin, minäkin kuulin tästä jo aika monessa eri paikassa. Aika huono laulaja kun ei edes keksi "omia" kappaleita vaan muilta joitain huonoja pöllii!

Ei Irwinkään keksinyt biisejään itse. Sävelsi ehkä, mutta sanat kirjoitti Vexi Salmi. Pikku G:n lyriikat ovat kyllä niin paskoja, että on ihme, jos jonkun muun on ne täytynyt keksiä.

• pikkuG
        Rap-vihaaja kirjoitti:

Ei Irwinkään keksinyt biisejään itse. Sävelsi ehkä, mutta sanat kirjoitti Vexi Salmi. Pikku G:n lyriikat ovat kyllä niin paskoja, että on ihme, jos jonkun muun on ne täytynyt keksiä.

Levy yhtiö sille sanat kirjottaa. Itte se sano jossai sub-tv:n haastattelussa. ettei tee itse omia sanoituksia kokonaan vaan levy yhtiön sedät auttaa sitä.

• Tappaja
        Rap-vihaaja kirjoitti:

No tota mä en ihan tarkottanu, moni artisti on sellanen ettei ne itse musiikkia tee, vaan pelkästään esittää.
        Nyt olikin tarkoitus siitä että pikku gay väitti itse tehneensä kyseisen biisin sanat vaikka ne onkin tehnyt sen sekku.
        Asiasta on kai tehty oikeus juttu.

• Jeppe
        Tappaja kirjoitti:

No tota mä en ihan tarkottanu, moni artisti on sellanen ettei ne itse musiikkia tee, vaan pelkästään esittää.
        Nyt olikin tarkoitus siitä että pikku gay väitti itse tehneensä kyseisen biisin sanat vaikka ne onkin tehnyt sen sekku.
        Asiasta on kai tehty oikeus juttu.

Mistä luit tuosta oikeusjutusta? Oliko se muuten serkku sitten joka pikku g:n haasto oikeuteen jos näin asiat kerran ovat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3159
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      111
      2408
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1951
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      75
      1450
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1278
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe