pikku g varasti biisin

Tappaja

Onks täällä kuultu sellasta juttua et pikku g ei oo tehny romeo ja julia- biisin sanoja itse vaikka väittää niin. Ne on oikeesti sen serkun tekemät.

Tästä en voi sata varma olla, koska en seuraa pikku g:n touhuja mut luin yhdeltä palstalta et noin olis tapahtunut.

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoLLyPoP

      Olisin vähä niinku kuullu tota samaa juttua useimminki.. se ei oo niinko ainoostaan siinä romeo ja julia biisis, vain että muutkin biisit olis jonku muun tekemii..

      En mäkää oo ihan varma mut lehdissä lukee kaikenlaista.

      Toisinaan oon kuullu semmostaki juttua, että innokkaimmat fanit niitä keksisivät päästään..
      Ottakaa nyt siitäki sitte selvää

      • ggg

        Varmasti on tehnyt useammissakin kappaleissa noin jos tuossa yhdessäkin, minäkin kuulin tästä jo aika monessa eri paikassa. Aika huono laulaja kun ei edes keksi "omia" kappaleita vaan muilta joitain huonoja pöllii!


      • Rap-vihaaja
        ggg kirjoitti:

        Varmasti on tehnyt useammissakin kappaleissa noin jos tuossa yhdessäkin, minäkin kuulin tästä jo aika monessa eri paikassa. Aika huono laulaja kun ei edes keksi "omia" kappaleita vaan muilta joitain huonoja pöllii!

        Ei Irwinkään keksinyt biisejään itse. Sävelsi ehkä, mutta sanat kirjoitti Vexi Salmi. Pikku G:n lyriikat ovat kyllä niin paskoja, että on ihme, jos jonkun muun on ne täytynyt keksiä.


      • pikkuG
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Ei Irwinkään keksinyt biisejään itse. Sävelsi ehkä, mutta sanat kirjoitti Vexi Salmi. Pikku G:n lyriikat ovat kyllä niin paskoja, että on ihme, jos jonkun muun on ne täytynyt keksiä.

        Levy yhtiö sille sanat kirjottaa. Itte se sano jossai sub-tv:n haastattelussa. ettei tee itse omia sanoituksia kokonaan vaan levy yhtiön sedät auttaa sitä.


      • Tappaja
        Rap-vihaaja kirjoitti:

        Ei Irwinkään keksinyt biisejään itse. Sävelsi ehkä, mutta sanat kirjoitti Vexi Salmi. Pikku G:n lyriikat ovat kyllä niin paskoja, että on ihme, jos jonkun muun on ne täytynyt keksiä.

        No tota mä en ihan tarkottanu, moni artisti on sellanen ettei ne itse musiikkia tee, vaan pelkästään esittää.
        Nyt olikin tarkoitus siitä että pikku gay väitti itse tehneensä kyseisen biisin sanat vaikka ne onkin tehnyt sen sekku.
        Asiasta on kai tehty oikeus juttu.


      • Jeppe
        Tappaja kirjoitti:

        No tota mä en ihan tarkottanu, moni artisti on sellanen ettei ne itse musiikkia tee, vaan pelkästään esittää.
        Nyt olikin tarkoitus siitä että pikku gay väitti itse tehneensä kyseisen biisin sanat vaikka ne onkin tehnyt sen sekku.
        Asiasta on kai tehty oikeus juttu.

        Mistä luit tuosta oikeusjutusta? Oliko se muuten serkku sitten joka pikku g:n haasto oikeuteen jos näin asiat kerran ovat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe