MYYDÄÄN CATERING-ALA TAVARAA

melkeinkokkiriitu

Elikkäs vuonna 2010 ostettuja cateringin. Hyväkuntoisia, tosi vähän käytettyjä kirjoja ja työvaatteita (kokki). Koko paketin voin myydä 170e toimitus (vielä en tiedä kuinka paljon..) mutta pistän hinnat (joista voin poiketa hieman..) elikkäs voin siis myydä yksitellenkin:

VAATTEET
- valkea kokkitakki jossa valkeat napit, kokoa S ja merkkiä LEIJONA. 30e
- 2 etuliinaa kokoa 90*69* 7e/2kpl
- Kokkikengät nahkaa ja ilman suojakärkiä, mutta hyvin niillä pärjää ilmankin. Kokoa 38. 30e
- harmaavalkea pepitaruutuiset kokin housut, kokoa 50 KOSKA ovat tosi kitjakkeet. (huomioi takki S...) 30e

KIRJAT
- WSOY:n Kokkiprokkis by Arja Kaikkonen, Timo Mäkynen, Minna Tiusanen ja Eija viinikka 25e
- WSOY:n Annos ja asiakas, Ravitsemusalan matematiikkaa ja ammattilaskentaa, by Vuorenmaa, Peltola. 15e
- Otavan Framsteg by Kari Jukarinen, Sisko Harkoma ja Katarina Löthberg. 15e
- Otavan Ammattiäikkä, sekä luku- että tehtäväkirja, by Katja Kokkarinen, Lari Kotilainen ja Kaarina Nivala. 20e

Tavarat ovat Joensuussa.
Numerosta 0404745486 tai s-postista [email protected] voipi kysellä. Otas yhteyttä! :)

7

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkiprokkis

hei onko kokkiprokkis jo mennyt?

• miraauhhh

onko kokkiprokkis menny?

• Njock

onko kokkiprokkis jo mennyt ?

• tulevakokki

omko kenelläkään myynissä kokkiprokkis kirjaa ja/ tai avec asiakaspalvelua ravintolassa kirjaa tai muuta kokki alalla tarvitavaa sälää?

• mariannekakku

ostaisin vaikka kaiken jos kertoisit ootko vielä myymässä

• Paso87

Ota yhteyttä jos kirjat kiinnostaa, minulla myynnissä tuoreimmat painokset ja ihan käyttämättömät Kokkisprokkis ja Annos ja asiakas kirjat. Ilmoittele [email protected]

• Opiskelija_91

O.o Sinähän vaadit käytetystä tavarasta saman verran kuin liikkeet vaativat uusista. Ei ole kauhean reilu kaupankäyntiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe