Mun
Aurinko on Scorpioni
Nouseva Kaksonen
Kuu on Kaloissa
Venus Vaa'assa
Mars ja Merkurius Scorpionissa.
Minne mun kannatais hakea yliopistoon? Meinasin ehkä oikeustiedettä opiskelemaan..
Sopisiko kalat partneriksi?
Minkälaisen kuvan merkit antaa?
Muutakin voisi vastailla jos haluaa KIITOS VASTAUKSISTA! :)
Mitä merkit kertoo?
2
133
Vastaukset
- rouvakohtalotar
Varmaanki et oo semmonen miltä näytät?
Kalat kuussa. Skopu auringossa. - skopu-68
huuu melkoinen pandora-lipas olet, et vain toisille vaan myös välillä itsellesikin. varsinkin marsin asema myös skorpionissa tekee kuviosta hyvin haastavan.
skopu jo itsessäänkin on koht musta-valkoinen tyyppi ja mars vielä voimistaa tätä piirrettä oleellisesti.
itse olen myös skopu, nouseva kaksonen, kuu vesimiehessä , venus jouskarissa mutta mars "onneksi" vain neitsyessä.
oikeustiede voi sopia ihan hyvin koska skopu kyllä itse tietää mitä tahtoo ja tekee myös kaiken sen saavuttamiseksi- jos vain kaksosmainen kärsimättömyys ei vesitä sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764