Elikkäs minulla on 7 merkkiä eri salijohtajilta ja 6 liikettä. minulta puuttuu sumunpoisto merkki, miten saan sen ? ja toiseksi minä tiedän missä on Dialga mutta sen edessä on sellaisia vanhoja merkkejä kivessä. Olen ollutjo tosi kauan jumissa enkä löydä itse apua. ja vielä en pääse edes sunyshore cityyn. voisiko joku auttaa ?
Pokémon Diamond Apua ! toivottavasti autatte :)
2
82
Vastaukset
- leafeon321
Sunshore Cityyn pääsee vasta kun on joko päihittäny Dialgan tai pyydystänyt sen. Itse suosittelisin sen pyydystämistä, sillä legendaarisena pokemonina se on erittäin vahva.
Niiden kivien ohi pääsee muistaakseni kun on käynyt niiden kolmen järven luona ja Team Galactic Headquarterissa.
Toivottavasti tästä on edes hieman apua, on hieman aikaa siitä kun viimeksi diamonia tuli pelattua :)
Jos ei tämä auta niin voit koettaa googlata hakusanalla pokemon diamond faq, niin kyllä sieltä apua löytyy, tosin se on englanniksi.- HÖLÖMÖMÖ :)
sain eilen jo eteen päin :D mutta miten saan sumunpoisto liikkeen? uut on jo :) missä päin on Dialga ? sen aijon napata :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786