mitä haluan. Ehkä haluankin vain olla rauhassa itsekseni enkä elätellä turhia toiveita päivä toisensa jälkeen. Jos rakkaus on pelkkää odottamista ja riutumista niin onko se kaiken sen arvoista? Koko elämä lipuu ohi. Olen ilmeisesti niin omituinen ihminen ettei minua uskalleta lähestyä vaikka mitä kivaa ja kaunista sanoisin. Vaikka itse lähestyisin ja rohkeuteni koottuani tekisin jotain aloitteellista. Pistää miettimään missä kiikastaa?
En ole mikään kaunotar, mutta olen sosiaalinen ja yritän olla reilu kaikkia kohtaan. Mikä minussa pelottaa? Ensin annetaan ymmärtää kaikenlaista ja sitten pakitetaan. Yritän tukea toisia ja kuunnella, mutta olisi kiva olla edes hetken itse se joka saa tuntea olevansa tärkeä. Näihin tunnelmiin...hyvää yötä.
En tiedä enää itsekään
why?
2
233
Vastaukset
- olen vain ja nautin
Jospa olisit vain oma itsesi..mitä siitä jos ei tykätä..oma on häpeänsä, jos miehet on niin ääliöitä, etteivät ymmärrä..ettei kaikki, mikä kiiltää ole kultaa.
- ei tästä vi..ukatuu
Tänään on vähän samanlaiset fiilikset. Alkaa tuntumaan siltä, etten halua mitään enkä ketään haluan olla vaan ja elää rauhassa itseni kanssa..-paskat tätä elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862