Elikkäs, olen törmännyt yhteen todella, siis todella todella ujoon tyttöön ja haluaisin jutella hänen kanssaan kaikennäköistä, mutta en oikein tiedä miten pitäisi lähteä lähestymään. Itse olen kyllä hieman ujo, mutta alan yleensä vain puhumaan hirveästi peittääkseni sen oman ujouteni. Oikeastaan tunnen itseni vain hieman varmemmaksi itseäni ujomman seurassa.
Pitääkö sitä lähteä keskustelemaan hitaasti vai miten sitä uskaltaisi lähteä juttelemaan? Ollaan kyllä muutamia sanoja vaihdettu ja siinä tulee semmosia pieniä jäätymisiä missä kumpikaan ei oikein tiedä mitä sanoa.
Ujon kanssa keskusteleminen
1
291
Vastaukset
- gryryrytghtr67t
Ööh... ite oon myös aika ujo esim. en uskalla esittää näyttämöllä ennen ku tiiän et se onnistuu -_- no kaikki rapu luonteiset on samanlasii. Nii ja senkuin kävelet sen luo hymyillen ja sanot moi ja vaikka et haluut puhuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780