Sebringin avaimet hukassa

Hävittäjä-ässä

Minulla oli eilen aamulla iloinen yllätys kun en vaan löytänyt autonavaimiani mistään töihin lähtiessäni. Ja mikä parasta, vara-avaimiakaan en löytänyt, joten näyttää siltä että olen onnistunut kadottamaan molemmat avaimet jollain käsittämättömällä tavalla. Noh, eipä hätiä mitiä tuumasin ja soitin Autokeskukseen asiasta tiedustellakseni, ja jo vuosien chrysler-kokemuksien karaistamana en edes kovin pahasti havahtunut heidän ilmoittaessaan ryöstöhintansa uuden avaimen teettämiseksi, eli avain töineen 220 € ja jos kaukosäätimen haluan niin vielä 110 päälle eli 330 egen avaimet kaikenkaikkiaan. Suolainen hinta, tuumasin mutta minkäs teet kun tarvitsen autoa...noh...saatuani työpaikalla asiat järjestettyä niin että pääsin käymään Konalassa julkisilla minulle ilmoitettiinkin että avaimet voidaan kyllä teettää suolaiseen hintaan mutta ne ei siltikään toimi koska auton käynnistyksenesto on ohjelmoitava uusiksi PAIKAN PÄÄLLÄ, eli joudun kelkkomaan auton Konalaan tätä varten?!?!? Ja tietenkään en voi hinata itse koska on automaattiauto, joten varmaan sitten hinauspalvelusta Espoo - Konala tulee sitten vielä parisataa lisää rokotusta muutenkin tiukkaan budjettiin.

Olisiko täällä mitään vinkkejä miten kannattaisi toimia, minun on vaikea uskoa ettei esimerkiksi vanhan avaimen käynnistyksenestokoodeja olisi autokeskuksella jolloin ei autoonn tarvitsisi koodata mitään tai muuta vastaavaa...olisko vinkkejä tai ideoita? ja mikäli joudun kuljettamaan autoa niin miten se kannattaisi tehdä? vuokrata itse autotraileri vai käyttää hinauspalvelua?

Etukäteen jo kiitos hyvistä vinkeistä :)

1

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpisavain

      Sebringistä ei ole varmaa tietoa, mutta mulla on neonin huoltokirjan viimeisillä sivuilla kaksi luottokortin kokoista lipuketta, mihin oli merkattu avainten sarjanumerot. Niillä sain jättijaon avainpalvelusta koodatun avaimen hintaan 100€.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe