Minulla oli eilen aamulla iloinen yllätys kun en vaan löytänyt autonavaimiani mistään töihin lähtiessäni. Ja mikä parasta, vara-avaimiakaan en löytänyt, joten näyttää siltä että olen onnistunut kadottamaan molemmat avaimet jollain käsittämättömällä tavalla. Noh, eipä hätiä mitiä tuumasin ja soitin Autokeskukseen asiasta tiedustellakseni, ja jo vuosien chrysler-kokemuksien karaistamana en edes kovin pahasti havahtunut heidän ilmoittaessaan ryöstöhintansa uuden avaimen teettämiseksi, eli avain töineen 220 € ja jos kaukosäätimen haluan niin vielä 110 päälle eli 330 egen avaimet kaikenkaikkiaan. Suolainen hinta, tuumasin mutta minkäs teet kun tarvitsen autoa...noh...saatuani työpaikalla asiat järjestettyä niin että pääsin käymään Konalassa julkisilla minulle ilmoitettiinkin että avaimet voidaan kyllä teettää suolaiseen hintaan mutta ne ei siltikään toimi koska auton käynnistyksenesto on ohjelmoitava uusiksi PAIKAN PÄÄLLÄ, eli joudun kelkkomaan auton Konalaan tätä varten?!?!? Ja tietenkään en voi hinata itse koska on automaattiauto, joten varmaan sitten hinauspalvelusta Espoo - Konala tulee sitten vielä parisataa lisää rokotusta muutenkin tiukkaan budjettiin.
Olisiko täällä mitään vinkkejä miten kannattaisi toimia, minun on vaikea uskoa ettei esimerkiksi vanhan avaimen käynnistyksenestokoodeja olisi autokeskuksella jolloin ei autoonn tarvitsisi koodata mitään tai muuta vastaavaa...olisko vinkkejä tai ideoita? ja mikäli joudun kuljettamaan autoa niin miten se kannattaisi tehdä? vuokrata itse autotraileri vai käyttää hinauspalvelua?
Etukäteen jo kiitos hyvistä vinkeistä :)
Sebringin avaimet hukassa
Hävittäjä-ässä
1
620
Vastaukset
- halpisavain
Sebringistä ei ole varmaa tietoa, mutta mulla on neonin huoltokirjan viimeisillä sivuilla kaksi luottokortin kokoista lipuketta, mihin oli merkattu avainten sarjanumerot. Niillä sain jättijaon avainpalvelusta koodatun avaimen hintaan 100€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423