Suomessa ei ole käytännössä yhtään mixed wrestling tarjontaa.
Moni tykkäisi varmaan painia kauniin naisen kanssa, joka vahvoilla reisillä kuristaisi monessa eri asennossa ja lopuksi hän istuisi suoraan naamasi päälle, niin, että nenäsi olisi suoraan hänen peppureikäänsä vasten ja sinä mies olisi täysin tämän seksikään naisen facesittingin armoilla.
paini ja lopuksi
7
1588
Vastaukset
- adibas
Jep, olisi kyllä unelmaa painia sellasen bikiniasuisen amatsooninaisen kanssa. Youtubesta tulee usein katottua näitä mixed wrestling-videoita. Onhan aiheeseen liittyviä sivustojakin mutta aika vähän niissä on ilmaisia kuvia tai videoita.
- glubheikko
Joo Diana Ball ja Lady Aniel mutta muita kaipaisin!
- wrestling fan
Yrittelin tuossa parisen vuotta sitten kerätä aiheesta kiinnostuneita yhteen sillä tarkoituksella että isommalla porukalla voisi vaikka kutsua painivia amatsoneja ulkomailta Suomessa käymään. Sekä tietysti vaihtaa ajatuksia ja vaikka filmejä painista.
Kymmenisen kiinnostunutta ilmoittautui, mutta vain pari jaksoi pitää yhteyttä ja olla kiinnostneitat ja aktiivisia. Muut olivat sitten hiljaa. Siihenpä se sitten lopahti.
Tällä hetkellä minulla ei ole aikaa millekään ylimääräiselle. Mutta jos jotain kiinnostaa asiaa ryhtyä uudelleen yrittämään, niin voin kertoa että kiinnostuneita siis on. Mutta tyypillisiä Suomalaisia, eli eteenpäin potkittavia! :)
- neiti92c
Mua kiinnostais kovasti painia miehen kanssa ja saisin tukistaa ja tuntea vallan.. ja sit tiukasti peppu naamalle :)
- riku,
ja mä haluaisin olla just se mies,harvoin löytää kumppaniksi"siviilin"joka olisi kiinnostunut ja homma olisi uskottavan tuntuista,voitaisiinko jutella enenmpi k. aiheesta,voisitko antaa e-mail osoitteesi niin jutellaan lisää e-mailissa tai vaikka mesessä,ihan miten vaan
- neiti92c
no miksei, mieluummin jos antaisit omasi.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834