Varsinkin viime päivinä jatkuvasti katkonut ikinä päässyt edes lähelle luvattua vähimmäisnopeutta.
Älä sorru DNA:n mokkulaan
6
272
Vastaukset
- hohhoijakkaa
Kannattais katsoa niitä vikailmoitussivuja. Se kun tuo ukkonen ja mobiiliverkot on vähän hankala yhdistelmä.
Kaikki operaattorit ovat kyllä ahkerasti tiedottaneet, että poikkeukselliset sääolot aiheuttavat häiriöitä ja ovat jopa mykistäneet tukiasemia.- ploö
Vikailmoituksiakin tullut tehdyksi ja usein sen jälkeen toiminutkin tyydyttävästi.Sopimuksesta kun irti pääsen en enään moiseen kujeiluun lähde.
- DNA on kyl semmone
joo, täälläpäin kyllä DNA on ruuhkainen, varmaan liikaa käyttäjiä kapasiteettiin verraten.
Mobiililaajakaistahan toimii siten, että tukiasemalla on tietty määrä kaistaa käytettävissän ja se jaetaan käyttäjille samanhetkisten käyttäjien määrän mukaan, eli mitä enemmän käyttäjiä, sitä hitaammat yhteydet.
Kannattaa kokeilla Saunalahtea, mulla ja muutamalla tuttavalla on nykyisin Saunalahti ja toimii huomattavasti paremmin. Liikkeessä siitä mainitsivat ja kun nykyisin on tuo palautusoikeus onko se nyt 14 vai 30 vrk eli voipi kokeilla, niin otin sen. Ja tosiaan, nähtyään miten se pelaa mulla on muutama tuttukin vaihtanut siihen.
Mulla tosin täällä syrjäkylillä on myös lisäantenni, tollanen:
http://www.3g-antennit.fi/product/96/monikayttoinen-paneeliantenni
Itse en näe mitään syytä maksaa 35 euroa kiinteästä, jos mokkulalla saa saman 13,90. - lksjflksajfsvaäs
Hankkikaan soneran mokkula.Se on paras.
- t.urpo
Paras voi olla mut ei hyvä toi sonera meinaan.
- petetty8
Dnan mokkulan toimivuus viime päivinä surkea harmittaa tuollainen 2vuoden sopimus ei pääse paskasta ennen eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760