Urpilainen meni noin vain hyväksymään Kreikalle 12 miljardin lainan ja siinä Suomen osuus on noin liki 200 miljoonan euroa ja ilman vakuuksia...
Vähän aikaa sitten Eero Heinäluoma sanoi maikkarin aamu-tv:ssä ettei senttiäkään lähde Suomelta Kreikalle ilman vakuuksia...
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/05/1327746/heinaluoma-haluaa-perussuomalaiset-hallitukseen
SDP kusetta Suomen kansaa silmät kirkkaina ja valehtelee taas lisää...
SDP KUSETUKSEN MESTARI...
11
68
Vastaukset
- TKAINKÄÄNÖS 1 JA 2
Niin...muistellaanpa vähän....Portugali-kriisissä..Sdp:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen vaatii hallitukselta välitöntä suunnanmuutosta euroalueen kriisimaiden tukemisessa. Urpilaisen samoin kuin äänessä olleen Erkki Tuomiojan mukaan pankit ja sijoittajat on saatava vastuuseen rahoituskriisistä, jonka osasyynä on näiden oma riskinotto. Demareiden mukaan Portugalin tukeminen ei ole hyväksyttävää, jos pankkien ja sijoittajien vastuu ei toteudu. Tämä ei näytä kuitenkaan realistiselta tavoitteelta..
....niinpä niin...sijoittajan vastuuta ei toteutettu Portugalissa..ja nyt...Suomi antaa Kreikalle taas 200 miljonaa ilman vakuuksia...vaikka SDP julisti hallistuksen muodostamisen yhteydessä ettei yhtään senttiä anneta Kreikallae ilman vakuuksia...
..just joo...takinkäännöksessä ollankin menossa seuraavaan vaiheeseen...SDP selittäkin että vaalilupaus koskikin Kreikan seuraavaa tukipakettia, johon Suomi ei anna tukea ilman vakuuksia....ANTAKAA MUN NAURAA...HAH HAH HAA.. - Eipäs vääristellä
Tämä oli vielä niitä Kiviniemi-Kataisen neuvottelemia sopimuksia, jonka Suomi oli jo hyväksynyt. Nyt oli vain kyse siitä, että täyttikö Kreikka sopimusehdot ja täyttihän se, joten Suomen oli pidettävä kiinni tekemästään sopimuksesta.
- tottuus..
Siis kyseessä ei ole se, mikä on paras ratkaisu vaan siitä, että SDP pääsi hallitukseen kusettamalla Suomen Kansaa...ensin puhumalla sijoittajien
vastuusta ennen vaaleja..ja sitten hallitusneuvotteluissa ja eduskunnan täysistunnossa SDP vannoi ettei Suomi anna enään yhtään miljoonia Kreikalle ilman vakuuksia..
..kyseessä on siis se, että SDP itse myöntää kusetuksensa eikä aina vaan uudestaan keksi uusia selityksiä vakuuksista..
..totuus on se, että Portugalissa ei toteutunut sijoittajien vastuuta eikä Kreikka antanut vakuuksia..mutta Suomi antoi satoja miljoonia kankkulan kaivoon.. ja SDP puheenjohtaja Urpilainen valtionvarainministerinä on Suomen puolesta hyväksymässä kaikki ne päätökset, joita se ennen vaaleja vastusti.. - .....
Keitä me olemme..me sankarit...me olemme sankareita kaikki ...takinkäännönmaailmanmestareita..kärjessä Urpilainen ja Heinäluoma.
- kusetus jatkuu..
Joopa joo...nyt Urpilainen on alkanut väittämään että SDP onkin tarkoittanut vaatimuksillaan ennen vaaleja ja hallitusneuvotelujssa Kreikan uutta 80 miljardin tutkipakettia, joka tulee eteen syksyn aikana..
- .
.
- .
.
- Mestari valehtelija
Urpilainen kai kuvittelee että Demareiden suosio kasvaa mitä enemmän valehtelee.....
- Kissan ruokaa..
Älä viitsi jauhaa tuota samaa säveltä...selvästi näkee etrtä olet Veltto Virtasen äänestäjiä...
- kissa et
Näkee että olet valehtelevan Demarin toveri....Samaa sukua! Yäk!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745