Persut ammentavat inspiraationsa Hitleriltä, toteaa Sofi Oksanen. Totta turisee.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Sofi Oksanen rinnastaa perussuomalaiset Hitleriin/1135265705398
Persut Hitleriläisiä sanoo Sofi
4
<50
Vastaukset
- 1
Sofi nyt ei muuta voi kuin heitellä Natsikortteja pöytään.
Sopii muistaa mitä mm. wikipediassa todetaan mainittujen korttien heittelijöistä.
Naisella ei muuta avuja ole kuin tosi ylikehittynyt narsistinen ego.
Jättäisin moisen meuhkaajan omaan arvoonsa, hiljenee kuulijoiden puutteessa. - Lumedemokratia
Nimimerkille "faktis"....
Oksasen esittämä subjektiivinen mielipide on jo vanha juttu.
Olen kanssasi kylläkin samaa mieltä siitä, että Oksanen nimenomaan "turisee". Ei sen enempää. Totuus tässä yhteydessä on jo melkoista sarkasmia ja ironiaa. Vai mitä?
Hitler-ja rasistikortin vetäminen jokaiseen keskusteluun, osoittaa lähinnä Oksasen ja muun sini-puna-vihreän kulttuurieliitin kykenemättömyyttä poliittiseen debattiin. Puhumattakaan, että he ymmärtäisivät edustuksellisen demokratian ideaa. Kaiketi tästä syystä vaalitulos on Oksaselle ongelmallinen.
Vain totaalinen imbesilli ja täysin medianlukutaidoton lukija voi löytää HS:n artikkelista "totuutta" ja heitä Suomessa ikävä kyllä riittää. - sivustaseuraava
"Naisella ei muuta avuja ole kuin tosi ylikehittynyt narsistinen ego".
Nimimerkki 1. Näyttät löytäneen yhteisen nimittäjän puheenjohtaja Soinin ja tulevan nobelistikirjailija Oksasen välillä. - faktaperse pSS
Sofi Oksanen ymmärtää mm. taisteesta, toisin kuin yksikään persu, joilta ei ole mitään näytttöjä tältä alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057