keskiyölle

vaalea nainen 1979

jaksaisitko katsoa minullekkin? tilanteeni on ahdistava ja en oikeen nyt tiedä mitä tässä pitäisi tehdä :/ mietin että mitä minulle näkyisi? onko tulossa uutta ja jääkö vanha taakse? kiitos sinulle.

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei vaalea nainen

lapsi painaa sinun mieltäsi, tunnet olosi avuttomaksi. minä näen kerrostalon pihan ja parkkipaikan. sinun kumppanisi ei tahdo jatkaa suhdetta, hänellä on muita suunnitelmia. auto kaasuttaa matkoihinsa.
      sinulla on kookas peili, jonka ohi juokset vauhdilla. et tahdo katsoa itseäsi silmiin.
      uutta sinulle tulee tietenkin, sillä olet nuori. mutta ensin on tyhjennettävä sydän suuremmista huolista, että sinne mahtuisi uusi asukas.

ensin tulee järjestellä arjen rutiinit, olisiko mahdollisesti kysymys lapsen hoitopaikasta?
      olisin kiitollinen sinulle, jos vastaisit tähän viestiin.
      minä näen niin outoja kuvia, että en tiedä osaanko tulkita niitä oikein.
      kerron lisää, jos sinä kerrot meneekö se edes tähän suuntaan....

• vaalea nainen 1979

hei :)

ja kiitos vastauksesta.no tavallaan menee ihan kyllä oikeaan suuntaan.eroa ollaan mietitty ja nyt ollaan semmosessa välivaiheessa et keskustellaan asioista onko tässä enää mitään järkeä jatkaa ja onko meillä yhteistä tulevaisuutta enää.kuitenkin iso asia erilleeen mennää kun pitkä liitto takana ja yhteistä omaisuutta ja lapset.
      kyllä olen hieman huolissaan lapsista ja toisesta varsinki. enempi nämä huolet koskee ehkä sitä että meidän ei tarvisi muuttaa koska koulu on ihan tuossa lähellä ja kuopus alottaisi syksyllä koulun nii ei ainakaan eron myötä niiden maailma mullistuisi.että olisiko tuo kerrostalo näkymä sitte miehelleni?
      saatko mitä näkymään vanhemmasta miehestä jonka kans meillä on tunteet hieman roihahtanut?olisko tulossa elämääni mahdollisesti jos tässä ero nyt tulee? ja saan vanhat asiat pakettiin?
      kiitos sinulle :)

• Keskiyö

Ahaa, no sitten minä kysyn, että asuuko se toinen mies kerrostalossa? semmoisessa pitkässä talossa jossa on pitkä ja kapea parkkipaikka?
      jospa se olisikin se uusi mies, joka kaasuttaa pois paikalta?

minä näin sinulle niin sekavia kuvia, etten oikein tajunnut. lapset ovat tietysti ykkösiä, sen te miehesi kanssa kumpikin ymmärrätte.
      olisi teillä kyllä vielä mahdollisuuksia pelastaakin liittonne, jos niin haluatte.

sinut näen juoksemassa peilin ohi, koska et kestä katsoa itseäsi silmiin. onko sinulla huono omatunto? olisi ehkä parasta, että ette kiiruhtaisi vielä mitään.
      jos jatkaisitte koeaikaanne vielä ainakin lokakuuhun, siihen mennessä tunteet selviävät huomattavasti. ja sinua minä en lapsien kanssa näe missään kerrostalossa.
      toivon teille parasta!!

• vaalea nainen 1979

hei :) ei asu kerrostalossa,rivitalossa asuupi :) ei minulla suhdetta ole tähän toiseen mieheen mutta kiinnostus on vahva kyllä kummallakin :)

pitää paikkansa että omalla tavallaan on huono omatunto kun en oikeen nyt osaa tätä tilannetta ratkaista ja tiedän että se lopulta kuitenkin jää minun tehtäväksi ja huonoa omaa tuntoa kolottaa myös senkin takia että on tunteita toista kohtaan vaikka uskollinen olen ollutkin.

mutta toki pitää antaa nyt ajan kulua ja kuulostella omia tuntoja ja mietteitä,eiköhän tuo ratkaisu synny jossakin vaiheessa....kunhan ei vaan liian myöhään :/

mutta kiitokset jälleen sinulle ja hyvää kesää :) toki jos sinulle jotakin vielä siellä nousee niin laita toki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe