Kuka tietää mikä firma valmistaa valurautaisia laakeita tavallaan puolipallon muotoisia tulisijoja? Tilisija on siirreltävä ja siinä on puolipallo myös jalkana, siis tavallaan kaksi puolipalloa vastakkain. Kuulostaa varmasti erittäin sekavalta, mutta tämä tuote oli esillä useissakin sisustus- ja puutarhalehdissä viimekeväänä, mutta nyt tietoa ei tunnu löytyvän mistään. Eli jos joku tietäisi linkin, firman nimen tai edes mistä kysyistä tuotetta voisi kysellä niin olisin erittäin kiitollinen. Tuote on muuten suomalainen.
Tulisija pihalle
Zed
2
1100
Vastaukset
- hmm.
Siis eihän vain tästä ole kysymys:
http://www.jupalco.com/index2.html - *K*
Mielestäni parhaan tulisijan saa latomalla tulenkestävistä tiilistä. On tarvittaessa siirrettävä. Jos jokin tiili halkeaa, niin helppo vaihtaa. (En näe mitään syytä muurata tiiliä.)
Jo lapsuudenkodissani oli sellainen ja nyt aikuisena itsellänikin on ollut samanlainen jo vuosia. (Vanha klassinen malli josta on ollut ohjeita lehdissäkin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968