Täällä Vantaalla Kaivokselassa pyörii BMW-clubilainen M3:lla, vaalean sinisellä. Sellainen trendikäs geelisotkutukka kundi. Ajelee aina toisen saman tyylisen kundin kanssa, arvatenkin ovat poikapari.
Taitaa vaan usein heppu unohtaa, että ei ole liikenteessä yksin, eikä liikenne ole mikään moottorirata.
On ne nättejä
9
96
Vastaukset
- 335i
Senkin suvaitsematon typerys!!!
JOKAINEN MEISTÄ ON SYNTYNYT BISEKSUAALINA, TÄTÄ TEORIAA TUKEE LÄHIMPIEN SUKULAISTEMME ELI KÄÄPIÖSIMPANSSIEN SEKSIELÄMÄ. PÄÄSTÄ IRTI SIITÄ HETEROUDESTASI JOKA EI OLE MUUTA KUIN HETERONORMATIIVISEN KULTTUURIN TUOTOS.
Miestä, sen enempää kuin naistakaan, ei ole luotu. - itse.
en kiinnitä huomiota toisten autojen kuljettajiin. Joskus tietysti kauniit naiset auton ratissa pistävät silmään. Mistä johtuu, että olet niin tarkaan nuo kundit katsonut, että pystyt tuntomerkkejä laittamaan?
- itsepiste
Pelle. Mitä nokkelaa yrität vihjailla? "MINÄ en ainakaan ikinä muista miltä miespuoliset näyttivät!" Pelle.
Mistä johtuu, että olet lapsellinen pienimunainen nassikka? - ilmeisesti.
itsepiste kirjoitti:
Pelle. Mitä nokkelaa yrität vihjailla? "MINÄ en ainakaan ikinä muista miltä miespuoliset näyttivät!" Pelle.
Mistä johtuu, että olet lapsellinen pienimunainen nassikka?liian nokkelaa sulle, jos et tajua. Tule vaan kaapista pois, voit sitten mennä tekemään tuttavuutta niiden bemaripoitsujen kanssa.
- nöhhöhööhh
ilmeisesti. kirjoitti:
liian nokkelaa sulle, jos et tajua. Tule vaan kaapista pois, voit sitten mennä tekemään tuttavuutta niiden bemaripoitsujen kanssa.
Olet yksinkertaisempi kuin kukaan uskalsi odottaakaan. Joo en todellakaan arvannut mitä yrität vihjailla...
Mistä tiedät missä kaapissa olen, milloin olen sinne mennyt jos olen tai olenko tullut sieltä mahdollisesti ulos?
Idiootti.
Idiootti. Piti ihan kahdesti laittaa, että varmasti menee jakeluun.
- KATEUS KATEUS
KATEUS KATEUS KATEUS KATEUS KATEUS KATEUS
- miten-
kateus liittyy noihin homopoikiin?
- 335i
miten- kirjoitti:
kateus liittyy noihin homopoikiin?
Yleensä meitä rohkeita bi- ja homosexuaaleja kadehditaan!
- ..Auto-Antero
Älä kuule katsele mun ihqua kundikaveria tai tulee turpaan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376