Se tunne jota sua kohtaan tunsin, oli jotain mitä en ole ennen kokenut ja ehkä siksi en pystynyt olemaan oma itseni sun seurassa.
Luulin, että oltais yhdessä aina, mutta lyhyeen loppui tämä lento :)
En yhtään ymmärrä missä meni vikaan ja turha sitä on kai enää surrakaan...
Olit ujo ja hiljainen, mutta katseesi kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.
Nyt kun olen ajatellut sinua ja meitä kymmeniä öitä, alan tajuamaan, että en saa susta enää kiinni ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä toivottomampi tilanne on.
Sen verran vielä sanon, että tyhmä en ole. Huomaan kyllä kun käännetään selkä ja katsellaan poispäin. Huomaan myös paljon muuta :)
Mutta älä ole huolissasi, sillä en aio mitenkään häiriköidä sua, enkä tunge itseäni väkisin sun seuraan.
Olet nuori, kaunis ja vapaa, nauti siitä ;)
Jo haihtuu haaveet, blondi
SeSiitä
2
339
Vastaukset
- bzzzzzz
tää ei sitten ollut multa
- sitdownplease
Miten voit tietää, että en halua sinun häiriköivän? Mistä tiedät sen? Ehkä itse toiminnallasi teet minulle selväksi sen, että et halua pitää yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750