Olen netti yhteydessä ihanan mukavan tuntoisen miehen kanssa.. Onko tämä todellista, kun hän tunnustaa rakkauttan minulle, vai onko tää jonkin ihmis mielen kanssa leikkivä hullu??
On vaikeuksissa ja pyytää minulta apua, mutta en oikein jaksa uskoa, että niin hyvin koulutettu ihminen ei selviäisi tai saisi apua kotimaastaan,. perheeltä tai ystäviltään..
Ja onko tämä ihminen edes sen maan kansalainen mitä hän sanoo olevansa??`
Olisin kiitollinen vastauksestanne.
Jollekin näkijäll.
3
<50
Vastaukset
- Keskiyö
Epäilevä tvivlande
tunteesi on juuri oikein, sinun kannattaa epäillä tuota ihmistä kovasti.
netissä ihmisiin tutustutaan väärinpäin ja ensin paljastetaan sielu....
mutta ei kukaan fiksu ihminen pyydä apua netissä, apua varten mennään aivan toisiin paikkoihin. tuo mies on suuri huijari, ei edes koulutettu, etkä sinä olet hänelle kuin yksi numero hänen pitkässä listassaan.
käännä selkäsi tuolle tyypille kokonaan, mitä pikaisemmin sitä parempi.
jos vielä epäilet, niin voit käydä poliisilla. he ovat onnellisia kun saavat miehen yhteystiedot, sillä uhreja on enemmänkin.
vaikka sinä nyt olet yksinäinen, se ei oli pysyvä olotila!! sinulla on mukava työ ja et ole riippuvainen kenestäkään. voit matkustaa, ja tehdä mitä mieli tekee.
minua ahdistaa sinun puolestasi. en voi sanoa enempää, kuin että mies on tummahiuksinen. ja erittäin kiero.
etsi suomalainen mies, joka on rehti eikä anele daamiltaan almuja. vai mitä?
lycka til - TVIVLANDE
Kiitos kun vastasit.. Toisin on kun sanoit, en ole työelämässä..
- Keskiyö
Mutta sinä pärjäät kuitenkin, sinulla on omaa rahaa ja elät itsenäisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760