World Trade Center

Turhaa:Sinde-82

Ymmärräthän miksi uskonto ei sovellu kaikille eikä erityisesti stressi ja burn-out-tiloissa hoidoksi?

"En mä ole kysynyt tätä vielä niiltä hoitajilta haittaako se." No, ei me varmaan sitten sitä laitosta tai hoitajaa käytetäkkään. Miten uskallat lähteä tällaisiin sukupuolimuutoksiin? MItä kuvittelet saavasi ikä-sukupuolella? Kaikkii katsoo mua-Olen yksin-ajatus. Mitä tämä kertoo sinulle uskonnosta? Ettet ehkä ole ikä, näkö, koko, ja sisin-perhe tai empatiaperhe. Mulla on jo *joku toinen kaksi iskää* malliperhe tämän maallikon sijaan. Mitä siitä? On se hyvä trauma- traumaan ja raumaan. Trauma-trauma on mielenvikaisuus yhdistettynä stressiin ja burn outtiin. Trauma-rauma on normaali fokusaatio ikä,näkö, koko ja sisin

"Se ei ole meidän vikamme."

16

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.P./Sinde vm-82

      Hyvä huomio, ei hypnoosimahdollisuuksia. Yli 10-vuotiaille on kaksi isää stressiin ja burn-outtiin. Tällaista ei saa luoda. Ymmärrätkö jo miksi et saa luoda tällaista. Olitko pahoinpitelyistä jo niin psykoosissa, ettet ymmärtänyt. Paniikinpakkohäiriö, joo ja oikein stoalaisen. Miksi olet tehnyt tällaista ja yrittänyt pitää ilman seksielämää?

      "Ääneni oli hyvin limainen. Ääneni oli myös hyvin väsynyt, koska et osaa edes ilman laboratoriota olla henkilötiedoissasi. Joskus ne ovat turvallisuus, kuin ääni. Ääni voi olla vähän hoppa, kun mä en erota poppas. Sillä ei tee mitään."

      "Oletko ymmärtänyt, miksi et saa tehdä paniikinhäiriöitä naisille, Riitta?" Jumalkäsityksiä ei saa pyrkiä ohjailemaan.
      Siellä ei ole sellaisia henkilöitä enää. Mä en ymmärrä, kuinka vammaisella voi tehdä lobotomian. Viime reaktio ei ollut kovinkaan hyvä, voi niistä saada ihan mitä tahansa. Siksi heidän kantajansa tunnetaan inhimillisiksi.


      Miksi minun pitäisi mennä sairalaan?
      A. "Koska en osaa käsitellä inhimillisesti vammaisia."
      B. "Koska vammaiset ovat ilomme, grafologisesti, eli jäähdyttäen."
      C. "Koska osaan käyttää niitä."

      • sinde vm-82

        Terroristit tapetaan heti.
        Mitä teet Internetissä kanssani World Trade Centerillä? Mä käännän siitä ehkä jalkaa, luvanvaraisesti jostain... Entä diakonin pojan-tytär? Hei, terroristi ilmeisesti.
        "Olitteko olleet jossakin hoppasia ja poppasia?" Asiahan ei ole mulle mitenkään uusi, että on ihan krusifiksiko? Onko joku seonnut lähistöllä? Miksi jaksat jatkaa surkeaa osoittamista ja omistamista, jos se on jatkunut kauan se huonous? Miten laitan tämän, että ymmärrät?

        "Mikä vittu S:N:n tilanne on?"
        Mitä se sulle kuuluu?
        Minä en ole julkisuuden henkilö.
        Haluatko keskustella fokusaatiosta vai jostakin muusta?

        "Minä en maksa mitään palkkoja?." Vähänkö diakonin poika vastaa näin:.
        Panettelu ei käy
        Vanhentunut malli
        Mun pitää psykologisesti olla siisti ja ohjautuva.
        Etkö tunnista täysi-ikäisyyttä?
        Fokusaatio on ihan pakollinen
        Ei teetättäminen


    • Ihanasti?;Sinde-82

      Ihan sairasta päihdehoitolaitosten toimintaa. Niistä ei ole mitään hyötyä, eikä huvia, vain pelkkää vaaraa ja vaaratilanteita. Panetteleva keho ja sitten... Mitä kiristät, onko arkesi hukassa? Vai kenties iso paha susi puhkuen ja puhaltaen vienyt?

      Demokraattinen origo
      Ei se nyt mikään omantunnon aihe ole, koska kaikki, ympärillä ja ympäristössä, olevat ihmiset ovat frustraatiossa ja se sekä näkyy, että kuuluu.
      Mä en pidä terrorismista. Se tuntuu tosi pahalta, kaikki on vain rahaa ja ulkoakäsin pakottaen ja painostaen. Ihan lapsellista ja lapsen mielikuvitusmaailmaa.

      Koko elämä vankina ja sitten... Miksi omistat maailmaasi perheelläsi ja työlläsi lääkärinlapsille?

    • Seksikoulutus:Sinde

      " Muut ihmiset haluavat johonkin muualle, kuului kadulta.." Sä haluat tähän oireeseen, vain itseesi linkitetyn vammaisen tai autistin. Muilla on jo nämä, etkä ole siksi tarpeeksi inhimillinen. "Mä en ole Jumalauta päässyt muualle mm. näiden uskontojen takia." Tämä johtuu vain frustraatiosta, tämä ei käykään.

      • Autisti;Sinde-82(in)

        "Jos kiellät Jumalauta-sanan, saatko käyttää seksikoulutus-sanaa?"


    • Häiritsevää:Sinde82

      Miten onnistuitte lasten uskonnollisen kerhotoiminnan vetämisessä? Oliko se ihan tahallista tappamista ja sekavuutta sekä syövän levittämistä? Muistatteko vielä, miksi ette saa olla stressi ja burn out-koulutuksia? Sitä ei saa olla sellaisella lauseella, kuin tooli, tuoli, sähkötuoli eli nelkku-kelkkua nyt tässä taas haetaan ja kuinka pahasti uskonnollisuus näissä yhteyksissä ammattitaidottomalla seurakunnalla häiritsee. Ammattitaidoton on siis sama asia, kuin osoitus/omistus esim. ristiäisissä.

      • Julkinen;Sinde82

        Mieti sanaa "tooli, tuoli ja sähkötuoli" esimerkiksi sosiaaliryhmänä ja luonnon merkistönä tai luonnon merkkieleistönä. Voisiko olla, ettei tästä syystä olisi mielialalääkkeitä? Vaan olisi ihan normaaleja aakkosittomia
        A. Jumalkäsityksiä
        B. " julmasti sen uhriksi" pakkotyötä
        C. Yksityisyydensuojaa ja turvaa


      • Ilmaiseksi;Sinde82
        Julkinen;Sinde82 kirjoitti:

        Mieti sanaa "tooli, tuoli ja sähkötuoli" esimerkiksi sosiaaliryhmänä ja luonnon merkistönä tai luonnon merkkieleistönä. Voisiko olla, ettei tästä syystä olisi mielialalääkkeitä? Vaan olisi ihan normaaleja aakkosittomia
        A. Jumalkäsityksiä
        B. " julmasti sen uhriksi" pakkotyötä
        C. Yksityisyydensuojaa ja turvaa

        "Coping-keino eli tooli, tuoli ja sähkötuoli."
        Ts. katsotaan, että olisi 'vähän kuin' maniassa


      • Laillinen;Sinde82
        Ilmaiseksi;Sinde82 kirjoitti:

        "Coping-keino eli tooli, tuoli ja sähkötuoli."
        Ts. katsotaan, että olisi 'vähän kuin' maniassa

        Mielialalääkkeitä ei saa määrätä, koska vedän sillä vain hoitajia naimisiin, jotka ovat parantumattomia käytöshäiriötä.

        "Tulisiko maaseudulta työllistyville määrätä mielialalääkkeitä, että he osaavat paremmin lähestyä?"
        Ei tule määrätä, koska heiltä puuttuu myös combact disk niiden käsittelyyn ja vertailuun. Käsittely ja vertailu perustuvat seksuaali- ja seksioloihin. Mielialalääkityksillä on yritetty tuottaa syöpää sekä neurologisia oloja coping-keinosta, frustraatiosta ja defenssistä. Nämä eivät ole egoismia, suggestiota tai hypnoosia.


      • Ihanne?:Sinde82
        Laillinen;Sinde82 kirjoitti:

        Mielialalääkkeitä ei saa määrätä, koska vedän sillä vain hoitajia naimisiin, jotka ovat parantumattomia käytöshäiriötä.

        "Tulisiko maaseudulta työllistyville määrätä mielialalääkkeitä, että he osaavat paremmin lähestyä?"
        Ei tule määrätä, koska heiltä puuttuu myös combact disk niiden käsittelyyn ja vertailuun. Käsittely ja vertailu perustuvat seksuaali- ja seksioloihin. Mielialalääkityksillä on yritetty tuottaa syöpää sekä neurologisia oloja coping-keinosta, frustraatiosta ja defenssistä. Nämä eivät ole egoismia, suggestiota tai hypnoosia.

        Joo, mä olen myös yhdistysten takia väestönsuojelu. Väestönsuojelukin perustuu egoismiin. Luonnon merkkieleistö ei ole egoismia. Egoismiako on pääsiäistipujen loputon jonomainen vaellus ja World Trade Centerin terrori-isku? Nämä tulevat sillä tavalla luotuina ulkopuolelta, eivät ihmisestä itsestään, aivan kuten yhdistys-apukin.

        "Mikä V'***u tämä yhdistysapu on`"
        No, ei ole ainakaan sairaanhoito.


      • Lähestyä?:Sinde
        Ihanne?:Sinde82 kirjoitti:

        Joo, mä olen myös yhdistysten takia väestönsuojelu. Väestönsuojelukin perustuu egoismiin. Luonnon merkkieleistö ei ole egoismia. Egoismiako on pääsiäistipujen loputon jonomainen vaellus ja World Trade Centerin terrori-isku? Nämä tulevat sillä tavalla luotuina ulkopuolelta, eivät ihmisestä itsestään, aivan kuten yhdistys-apukin.

        "Mikä V'***u tämä yhdistysapu on`"
        No, ei ole ainakaan sairaanhoito.

        Menettelet näin väärin kyseenalaistavassa keskustelumenetelmässä.


    • Sinde vm-82

      Empatiatasoilla lähestyminen:

      1. Verotuksesta määritellä tehtävä ja osoitettu terrori
      2. Omistaa verotus ja tehtävä empatia-fokusaatio
      3. Osoittaa verotuksesta empatiaa terrorinuhreille
      4. Empatia on määritelty joskus verotuksesta osoitukseksi ja omistukseksi

      = Tehtävä

      Terrorisoivaan uhkailumalliin voidaan osoittaa muita ihmisiä. Ne voidaan olla määritelty ylitsepääsemättömästi psykiatrian osalta.

      • Ilmaiseksi;Sinde-82

        Seurauksena on kuolema, jos olen empatiatasoton lähestyjä.
        Seurauksena on kuolema, jos lähestyy empatiatasotta fokusaatiota.


        = Virike


      • Hysteria;Sinde-82
        Ilmaiseksi;Sinde-82 kirjoitti:

        Seurauksena on kuolema, jos olen empatiatasoton lähestyjä.
        Seurauksena on kuolema, jos lähestyy empatiatasotta fokusaatiota.


        = Virike

        "Ikään en ole pystynyt asumaan maaseudulla."


      • Sosavirhe;Sinde-82
        Hysteria;Sinde-82 kirjoitti:

        "Ikään en ole pystynyt asumaan maaseudulla."

        Ykkös-kasvain lentäisi World Trade Centerin alempiin kerroksiin
        Kakkos-kasvain lentäisi World Trade Centerin ylempiin kerroksiin
        Kolmos-kasvain lentäisi Pentagoniin, koska on päänalueen kasvain, mutta myös ihokasvain.
        Luonnon terrorismiin viitaten ihoon myöhemmin ilmaantuvat kasvaimet, jotka voivat kuvata esimerkiksi pigmenttejä. Toisaalta myös kehosta jo itsestään poistuvat kasvaimet. (kts. tsunami)

        Tiedätkö miltä tuntuu katsella näitä TV:stä? Kun ensin työskennellään esteettisesti steriilin vastaisesti. "Jaa, mä sain näimmä frustraation Amanestyn puolelta." (kts. albinismi) Albinismilla haluaisit tällä esteettisesti steriilillä sitten kiduttaa yötä päivää. Olet nyt todellakin unohtanut materiaalit ja olet hieman vainoharhainen, jota hoidetaan useammalla seksisuhteella. Muuten virka on ihmissyönti.


      • Kieltää;Sinde-82
        Sosavirhe;Sinde-82 kirjoitti:

        Ykkös-kasvain lentäisi World Trade Centerin alempiin kerroksiin
        Kakkos-kasvain lentäisi World Trade Centerin ylempiin kerroksiin
        Kolmos-kasvain lentäisi Pentagoniin, koska on päänalueen kasvain, mutta myös ihokasvain.
        Luonnon terrorismiin viitaten ihoon myöhemmin ilmaantuvat kasvaimet, jotka voivat kuvata esimerkiksi pigmenttejä. Toisaalta myös kehosta jo itsestään poistuvat kasvaimet. (kts. tsunami)

        Tiedätkö miltä tuntuu katsella näitä TV:stä? Kun ensin työskennellään esteettisesti steriilin vastaisesti. "Jaa, mä sain näimmä frustraation Amanestyn puolelta." (kts. albinismi) Albinismilla haluaisit tällä esteettisesti steriilillä sitten kiduttaa yötä päivää. Olet nyt todellakin unohtanut materiaalit ja olet hieman vainoharhainen, jota hoidetaan useammalla seksisuhteella. Muuten virka on ihmissyönti.

        "Maaseudulla ei tule harjoittaa sosiaaliryhmäarviointeja."
        Albinismilla haluaisit esittää naisen halua luoda esteettisesti steriiliä eli väkivaltaisuutta.

        Kyllä mua taas suututtaa, kun en voi matkustaa USA:han.
        "Etkö tiedä miten muodostuu yksityisyydensuoja?"
        Se muodostuu sinusta riippumattomista ihmisistä, mutta on aina olemassa coping-keinon, frustraation ja defenssin takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe