Myydään/Ostetaan kilpikonnia

lemmikkipörssi

Olemme juuri avanneet lemmikkien ystäville tarkoitettu kauppapaikan ja tällä hetkellä meillä on huutava pula myytävästä kilpikonnia ja tarvikkeista.

Sivustossamme vierailee yli 400 kpl lemmikkien ystäviä päivässä. Jätäthän meille kuvallinen ilmoituksesi ilmaiseksi, mikäli et ole vielä onnistunut löytämään lemmikillesi uutta kotia.

Ystävällisin terveisin

Ylläpidon väki
http://lemmikkiporssi.fi

Kauppapaikan käyttäminen on erittäin helppoa ja samalla tehokasta. Jätä ilmoituksesi jo tänään!

3

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilppareita

      Annetaan totaalisen ajanpuutteen vuoksi: 2kpl ihania punakorvakilpikonnia: uros ja naaras Tulevat hienosti toimeen keskenään ja ovat sosiaalisia ja kilttejä. Tottuneet käsittelyyn ja kesäisin olleet uloilemassa meidän kanssa.

      Mukaan myyn edullisesti kaikki tarvikkeet: n.300L akvaario, jossa kilpikonnille maa-alue valaisin, suodattimet, puhdistustarvikkeet, ruokaa(n.3kk riittävät valmis ruuat), kalkit vitamiinilisät, erillisen ruokinta vesialtaan ja ylipäätään kaiken mitä niiden hoitoon tarvitset.. Hinnasta voimme keskustella tarkemmin, jos olet kiinnostunut. mutta alustavasti kaikista tarvikkeista pyydän 100-200€, riippuen mitä mukaan haluat ottaa.

      Mukaan tulee tietysti myös hoito-ohjeet ja lisä neuvoja saa aina kysyä myöhemminkin.

      [email protected]

    • Iolio

      Mistä saan halvalla pieniä kilppareita

    • fgggo

      Kiva jos joku laittaa viestiä jos on tietoa missä myydään nuoria kilpikonnia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe