Diagnoosilla anoreksia (bulimisin oirein)
Painoani en täl hetkel tiedä. Normaali kuitenkin/normaalin rajoilla.
Diagnoosi on siis anoreksia bulimisin oirein. En tajua mistä tuo anoreksia tulee, mutta BMI on siis "pahimmillaan" ollut 17 piste jotain. Sen pohjalta siis luultavimmin.
Kuitenkin sh klinikan lääkäri puhuu minusta bulmikkona?! Koska oksentelen, mutten silti ahmi. Oksennan siis vaikka välillä ahdistukseeni omenan, leivän palasen. Tai jonkun pienen jutun.
Onko tämä siis bulimiaa? Koska ymmärtääkseni myös anoreksiaa sairastavat oksentavat joskus?
Eli jos oksennat joskus vähänkin jotain olet bulimiaa sairastava? Toisaalta mulle on ihan sama mikskä mut luokitellaan. Alkoi vain kummastuttamaan että mikä määrittää sen sairuden nimen?
Mielestäni mulla on ihan vaan ednos jos joku.
KERTOKAAS siis ihmiset mitä mieltä olette? :)
OLENKO SIIS BULIMIKKO?
kkiiitollinen
1
168
Vastaukset
- liddhrgt
Mun mielestä se diagnoosi menee sen mukaan, että jos täyttää anoreksia kriteerit, määritellään sairaus anoreksiaksi, vaikka siihen kuuluisikin myös oksentelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408