Minä päivänä ja monelta on ensimmäinen tapaaminen koululla? Kiitos.
Laurea Leppävaaraan päässeet! (Liiketalous)
5
566
Vastaukset
- tieto löytyy
Kannattaa lukea se hyväksymiskirje. Siellä se aina sanotaan. Tai ainakin ohjeistetaan, että missä tieto on (useimmiten ko. koulun nettisivuilla ellei kirjeessä sitä tietoa ole).
- miusa899
Hohhoijaa, aivan kuin mä täällä kyselisin jos mulla olis tossa nokkani edessä hyväksymiskirje. :-D Pitänee huomenna soitella koululle.
- Laurean tuutori
Selvisikö jo koulun alkamispäivä?
Ainakin mun tietojen mukaan koulu uusilla fukseille (uudet aloittavat opiskelijat) alkaa viikolla 35 eli 29.8. aikaa en muista mut oisko ollu 9.00.
Tervetuloa Laureaan! - Laurean tuutori
Eli koulu tosiaan Laurea Leppävaaran uusilla opiskelijoilla alkaa ensi maanantaina 29.8 klo. 9.00 auditoriossa, jossa pidetään lyhyt infotilaisuus jonka jälkeen ryhmät siirtyvät oman ryhmän kanssa "kotiluokkiin" jatkamaan päivää.
Kaikki Leppävaaran uudet opiskelijat laittakaa ylös seuraava asia.... :)
Torstaina 1.9 järjestetään Leppävaarassa Varjofuksiaiset joihin toivomme mahdollisimman monen uuden opiskelijan osallistuvan, Luvassa on hauskaa yhdessä oloa ja illalla bileet Helsingissä, joista tulee lisätietoa varmasti oman ryhmän tuutorilta heti ensimmäisinä päivinä.
Ja kaikki muistaa hankkia opiskelijakortin, jonka hankkimisessa tuutorit auttavat, jos on ongelmia.
Ja mainostetaan nyt sit viel haalareita... Kaikki hankkimaan heti haalarit !! :D
Maanantaina nähdään!!
Tervetuloa Laureaan !! :D - miusa899
Hahaa kiitos kivoista vastauksista. :D :) Varjoissa nähdään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1742316- 581305
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871058Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221008- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972