nämä kuumat kesäpäivät! Naiset näyttävät paljasta pintaa niin, että polveni melekein tärisee välillä. Jos voisitte luopua vielä liiveistänne, niin näkisin vapaina helahtelevia rintoja ja nännit ja nänninpihatkin tulisivat selvemmin esille. Ei väliä iällä tai rintojen koolla, kaikissa on jotain kiinnostavaa.
Tissimiehen onnea
10
428
Vastaukset
- ..
Mitäs jos hankit ihan omat tissit, vaikka sellaiset kumiset, niin saat puristella niitä ihan niin paljon kun tahdot.
- Katsoa saa-ei koskea
Etko osaa lukea? Tissimies kirjoitteli katsomisesta eikä puristelemisesta!
- Naistutkia
minä kierrän kirrputoreja vain siksi kun siellä voi ahtaalla käytävällä vetää vainua naisista ohittaessa. Ihanat tuoksut hameen alta useasti tulee. Pystyn haistamaan helposti jos naisella on vaikka menkat, vanhat naiset tuoksuvat useasti jo vähän happamelle.
- Mies 68
Voi,voi sua tissimies taisi jäädä sun imetysaika kovin lyhyeksi kun pitää vieläkin haikailla tissien perään. Sun pitää mennä äitikältä kysymään jos se jatkaisi sun imetystä kerran iällä eikä varmaan sukulais suhteella oo väliä.Olen onnellisessa avioliitossa ollut kohta 15 vuotta ja mulle riittää oma vaimo.
- Tissitohtorinta
Mutta onko sillä tissit ja saako niitä katsoa?
- Mies 68
Kyllä on! Mites jos sulla on vaimo ja mä vahtaisin sun vaimon tissejä kuola suupielessä. Mille se susta tuntuis ?????????????Täytyypä vastaisuudessa seurata kirpputoreilla kuka kulkee nenä, silmät ja joku muu pitkällä.Sen verran löytyy raameja että uskallan tulla sanomaan jos mun vaimoa katsotte.
- Make your life!
Särkyykö ne tissit kun niitä katsoo? Vai käytkö jo kattomisesta niin mustiksena että käyt tappelemaan?
On sun vaimnolla ankeeta kun on tollanen valvoja joka mutkassa mukana? Käytkö vaimon työpaikalla kyttämässä kanssa? - Kevyt mustis
HAHAHA! "Tulen sanomaan, jos mun vaimoa katsotte".....
Ei helvetti et sai hyvät naurut.
- törkee pappa
haista paska pissimies!
- kgfrsvq
hieman mustis, hieman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770