oon monesti uskonut selviytyneeni ja saavuttaneeni muka sisäisen rauhan sun suhteesi.
Selviänkö mä koskaan?
Aina väliin tulee tunne, että vois vaan itkeä, mut niin paljon jo sun vuoksesi...
Oli tapana ajatella, että koska tunteeni sua kohtaan oli niin voimakas, sen oli oltava aitoa rakkautta ja että tietenkin tuntisit samoin mua kohtaan.
Mut eihän se niin mene. Tunteet voi ja varmaan aika usein ovatkin ihan yksipuoleisia. Oon mä sen huomannut toisinkinpäin.
Aina väliin joku hullaantuu minuunkin ja silti en tunne mitään. Korkeintaan laimeaa ystävyyttä, myötätuntoa tai sinnepäin.
Niin etten mä sua syytä. Ei tällaiselle vaan pysty mitään.
Ja sullahan on asiat kohdillaan ja hyvä suhdekin kuulemma.
Pikkulinnut kertoivat.
Ja jos ajattelen järjellä, kukaan tässä maailmassa ei olisi sopinut huonommin kuin minä.
Ei elämä ole kovin reilua.
mä kaipaan sua
varmaan aina
3
810
Vastaukset
- heartofgold
Kyllä toisesta voi olla kiinnost, vaikka ois ihan erilainen.
- miekkonen täältä
Tuo aloitus on todella koskettava, ja toivoisin että voisimme olla ikuisia ystäviä läpi tämän lyhyen elämän. Ole levollisin mielin olet ikuisesti sydämmessäni niin syvän vaikutuksen olet minuun tehnyt josta olen onnellinen.
- Voittoja
Oliskohan se lintu ollut ajantasalla? En ole kertonut hänelle kaikkea, vaikka aavistaa.... asian oikean laidan tiedän vain minä. Mutta et ollut niin kiinnostunut minusta vain,et ajattelin katsoa mihin johtaa tämä "sydänkipu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057