Eräs kokoomuslainen nuori kansanedustaja kirjoittaa facebookissaan leuhkivaan sävyyn tekemisistään ja huvittavinta on, kuinka hän leuhkii olleensa johtavien ministereiden kanssa ulkona. Tämä kertoo paljon ko. henkilöstä. Onko kokoomuksen kansanedustajat näin lapsellisella tasolla? Tällaista tekstiä ei kirjoita kuin yläastelaiset. Käsitys siitä, että kokoomuksen demarisiipi on sitä bilettäjä ja fiilistelijä porukkaa. Mitään huolta politiikan vastuullisuudesta ei näy tällä nuoremmalla polvella olevan, vaikka toisin väittävätkin. Pääasia tuntuu olevan se, että kavereille järjestetään hyvät poliittiset virat. Olihan tämä hallituksen muodostaminen jo selvä merkki siitä, että kokoomuslaisuus uhrattiin Kataisen pääministerin paikan varmistamiseksi.
kokoomuslaisen nuoren kansanedustajan facebook
7
50
Vastaukset
- nuori typeränder
Typeränder
- jotain tasoa sentään
Kokoomuksen demarisiivessä on näitä hännystelijöitä. Enpä ole koskaan lukenut heiltä mitään kunnon poliittista kannanottoa tai omia henkilökohtaisia mielipiteitä, toistelevat vain samoja jo esille otettuja asioita.
Tällaiset laumasielut ovat mitä parhainta kokoomusainesta, eivät uskalla olla eri mieltä johdon kanssa. Mitä tällaisilla poliitikoilla on virkaa?
Ei sitten mitään!!!! Facebookiin voi sitä lapsellista settiä suoltaa. Ihmettelen että kansanedustajatasolla ja peräti ministeritasolla facebook-kirjoitukset ovat kuin
"rakas päiväkirja"- tasoa. Missä on kokoomuslaisten miesten miehisyys? - Däpädäpäduu
Ei tässä muut ole lapsellisia kuin sinä itse ja katsot vielä sen peilisätkin. Taito sekin
- Hullu se on!
"Ei tässä muut ole lapsellisia kuin sinä itse"
Saitin sinä itse lässyttäjäkin taas ääänessä. Brouhhahahahahahahahhahahah- Heippa!
Ei tässä kukaan muu ole taas äänessä kuin sinä.
- Sinä itse
Heippa! kirjoitti:
Ei tässä kukaan muu ole taas äänessä kuin sinä.
Onhan se nähty kuinka kakaramainen katainenkin on!
- IKE HOITAA
KYVYTÖN KYKYPUOLUE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796