Hei joku ystävällinen näkijä! Ehtisitkö katsoa mitä näkyisi minulle rakkauteen? Tummaa ex-miestä vielä haikailen, onko meillä vielä (joskus) tulevaisuutta? Jos ei, niin näkyykö jotain uutta hyvää tulevaksi vaalealle naiselle?
Kesäisin kiitoksin!
Tulevaisuus kiinnostaisi..
3
<50
Vastaukset
- Keskiyö
No terve
minä näen, että siirtelet huonekalujasi, joko ostat uusia, tai sitten olet muuttopuuhissa. käyt läpi cd:t ja muut keräelmäsi, et tiedä mitä niille kaikille tekisit.
tuo tumma ex on syystäkin ex, eli menneen talven lumia.
sinulla on nyt pöydälläsi puhdas pöytäliina, jolla on toistaiseksi vain yksi lautanen.
laita sen viereen pari kynttilää, että olosi olisi romanttinen!
sinulle tulee vielä paljon hyvää, seuraavaksi muuton tai muuten jonkin paikan vaihdoksen kautta. siellä sinua joku pitää sinua silmällä ja on ihastunut sinuun.
hoida ihoasi ja anna sille tarpeeksi kosteutta. koko kropalle, ei vain kasvoille.
kun kaikki huonekalut ovat paikallaan viimeistä lamppua myöten, sitten sinä pidät pienet juhlat ja tapaat tämän miehen, joka ihailee sinua.
kerrothan jos näin tapahtuu? :-)- Minttutoffee
Kiitoksia kovasti! Lupaan kertoa miten käy. Ja pitää paikkansa, että olen asuntoa uudelleen sisustamassa miehen muutettua pois kotoa.
- Keskiyö
Minttutoffee kirjoitti:
Kiitoksia kovasti! Lupaan kertoa miten käy. Ja pitää paikkansa, että olen asuntoa uudelleen sisustamassa miehen muutettua pois kotoa.
No mutta nyt minä olen vuorostani sanaton!
onnea uudelle sisustukselle.... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780