En uskonut sellaisen olevan mahdollista, että se on vain joutavaa löpinää.
Täytyy pyörtää pääni, sillä koin sen juhannuksena itse.
Olin tullut mahdollisimman pohjoiseen töihin, siinä uskossa että täältä ei todellakaan löydä ketään, en ihastuisi ja taas saisi takkiin. En olisi kestänyt yhtään pettymystä.
Juhannuksena kuitenkin menin baariin tuttujeni kanssa, selvinpäin tosin mutta silti ja sitten näin hänet, unelmieni miehen ja rakastuin siltä seisomalta.
Alkuun ajattelin, että taitaa olla pelimies kun noin hyvännäköinen on jne joten annoin olla mutta päädyimme silti illan aikana samoihin piireihin ja seuraavan päivänkin vietimme yhdessä. Tässä kun yli viikon verran olemme keskustelleet niin selväksi on tullut myös miehen kanta, rakkautta ensi näkemältä..
Tuntuu kuin olisimme tunteneet aina, on samoja ajatuksia, harrastuksia ja samankaltaisia muutenkin. Tämän täytyy olla se oikea :D ainakin rakennamme tätä parhaamme mukaan toimivaksi suhteeksi.
Olen onnellinen pitkästä aikaa, todella onnellinen
Rakkautta ensi silmäyksellä
5
712
Vastaukset
- tositosi
Heh, pelkkää kuvittelua, sairasta.
- haista....
paska ;-) kateellinen olet toisen onnelle
- AP.
Usko tai älä, totta se on. Päätimme lyödä hynttyyt yhteen ja olemme todellakin rakastuneita.
Itse olet sairas kun minua sairaaksi väität.
Niin se on, "se on itse hullu, joka toista hulluksi väittää"
Sääli ettei kohdallesi ole onnea osunut. - ei sulle vissiiin
ei ole, kyllä sellaista tapahtuu....
- melkein sama tarina
Samoihin aikoihin mulle kävi samoin.
Uusi ihminen tuli elämääni. Lipui suoraan sydämeen. Samat tunteet molemmilla.
Olen hänen ja hän on minun.
Me kyllä päätettiin edetä melko hitaasti kaikesta huolimatta...ettei pilata kaikkea heti alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760