keskiyö näkisitkö minulle

apua tarvitseva

Olen suorastaan rakastunut erääseen tapaamaani mieheen, joka on kuitenkin jonkin verran minua vanhempi. En tiedä miten muut asiaan suhtautuisivat, mutta minua ikäero ei haittaisi. mutta en ole kuitenkaan varma miehen tunteista.
Pilaisinko tämänhetkisen ystävyyssuhteeni jos kertoisin hänelle tunteistani?

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Käytä sanatonta viestintää ja katso koska mies alkaisi puhua omasta puolestaan.
      miksi sinun tulisi aloittaa? no mutta, onkohan tuo mies varmasti vapaa?

ikäero ei sinänsä ole mitenkään huono juttu, varsinkin näin päin on helpompaa, kun mies on vanhempi. tiedätkö sinä paljon miehen elämästä? hänen menneisyydestään?
      mikään ei estä sinua olemasta hänen kanssaan niinkuin tähänkin asti. vai pelkäätkö vanhempiesi suhtautumista?

minusta sinun kannattaisi odotella avoimuudellasi, eivät ne tunteet siitä mihinkään kulu. ennenvanhaan mies teki aina aloitteen, mitä jos olisit hieman vanhanaikainen ja antaisit hänen tehdä ensimmäisen askeleen?

• "apua tarvitseva"

Eihän minun ole mikään pakko aloitetta tehdä, mutta ikävöin häntä iltaisin enkä saa mielestäni, joten ajattelin että tilanne voisi helpottaa jos tekisin jotain. Ehkä voisin koettaa viestittää tunteistani sanattomasti niin kuin ehdoit.

En ole asiasta aivan satavarma, mutta luulen miehen olevan vapaa. Ainakaan hänellä ei ole sormusta, eikä hän ole koskaan puhunut olevansa kenenkään kanssa, mutta eihän siitä voi vielä tietää. Luuletko hänen olevan varattu? Voi harmi jos hän on :/

Mielestäni tiedän suhteellisen paljon miehen elämästä ja tästä hetkestä, ottaen huomioon ettemme ole tunteneet kovin kauaa. Tosin menneisyydestä en niinkään tiedä.. ehkä minun pitäisi kertoa omastani ja odottaa hänenkin kertovan omastaan.

Ennemminkin jännitän miten isä saattaisi suhtautua tai ajatella, sillä äitini on aika avarakatseinen ja hyväksyvä, mutta isällä voi olla hieman mielikuvia minkälaisen ja -ikäisen kanssa minun tulisi olla. (mutta en tiedä sitä varmaksi)

Toisaalta haluaisin tehdä aloitteen, mutta minulla ei ole ainakaan vielä tarpeeksi rohkeutta siihen. Pelkään, että jos en tee aloitetta jäämme junnaamaan paikalleen.

Onhan se toki niinkin, että voisin odottaa miehen tekevän aloitteen ja jos sitä ei kuulu ja olen kärsimätön niin sitten ryhtyisin itse toimeen

• ääh.

eihän tuo ole mitään ennustamista vaan ennemminkin ihmissuhdetuntemusta!
        voisit todistaa pystyväsi näkemään jos kertoisit vaikka millainen ton aloittajan tunteman mies on ulkonäöltään?? vai voitko edes nähdä "hänet"?
        eihän tossa vastauksessa ole mitään "ennustettua/nähtyä"
        (sori jos liian provo)

• Keskiyö

Tuota, minä en koskaan ohjaa nuoria ihmisiä valinnoissaan.
      se olisi todella väärin ja he tekisivät päätöksiä, jotka eivät ole heidän omiaan.

saan vain hienovaraisesti neuvoa tai "kuiskia", mutten missään tapauksessa selittää mille alalla opiskelemaan, milloin on seksin aika, milloin "repäistä", jnej.

tiedäthän mitä tarkoitan? jos sinulla on omia lapsia, tiedät......
      terveisin keskiyö

ps. siitä näkemisestä sen verran, että näen useita kuvia. en käytä pelikortteja enkä kristallipalloja. mutta kun näkee monia kuvia, en välttämättä tiedä mikä tapahtuu ja koska. ja kuka on kuka!!
      siksi tämä olisi tietenkin helpompaa, jos istuisi nenät vastakkain ja voisi kysyä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe