Hei sinä mies

tosikon mieli

Kävelit mannerheimintiellä vastakkaisella puolella tietä pahimpaan ruuhka-aikaan 10 vuotta sitten, olikohan huhtikuussa, katseemme osuivat samaan aikaan liikennevaloihin. Muistatko minut? Et katsonut minua suoraan mutta tiedän että tunsit minut kun vihreä valo syttyi.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

12

1308

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosivakava

Olinkohan se minä? Mikä kaupunki? ( Pidän vihreistä valoista)

• daaaa

oiskoha se mannerheimintie stadissa älykääpiö

• Pulmunen?

Suomessa on 10kpl Mannerheimintietä eniro.fi:n mukaan.

• daaaa

tarkistitko oikein? kyllä mä kallistuisin enemmän stadin mannerheimintien puoleen jonka kaikki ( tai melkein ) tietää ku siihe metsäpolun pätkään jossai junttilas. järjenkäyttö sallittua

• No voi

Se oon varmaan mää ,eiku mähän kävelin punasia päin !

• Kävelijä mies

Muistan hämärästi kyllä. Voitais vaikka nähdä tai jotain, koska taisin ihastua suhun.

• Hei, muistan sinut erittäin hyvin. Sinä olit liikennevaloissa punaisissa lastenrattaissa ja sinulla oli keltainen pipo päässä.

Olen ihmetellyt kohtaamistamme useaan kertaan vuosien saatossa... mietin, että kenen idea oli päästää n. 5 vuotias pikkupoika (ilmeisesti pikkuveljesi?) lastenvaunujen (ja sinun) kanssa Mannerheimintielle pahimpaan ruuhka-aikaan!?

Ilmeisesti veljesi(?) ei pitänyt sinusta erityisemmin, koska jätti sinut keskelle sporakiskoja?

Mitä sinulle nykyään kuuluu? Olisin kyllä soittanut sinulle... jos vain olisit antanut puhelinnumerosi (tuollaisia kohtaamisia ei nimittäin ihan päivittäin tule vastaan... ja hyvä niin). ;o)

• tane 25

Se olin mää! Missä sää oot, mää oon ....mikkelissä?

• Arska P

Sinäkö se olet Taneli?

• oletko irmeli

Valojen syttyessä minä todellakin tunsin sinut, housuissani oikein tykytti. Jos nimesi ei ollut Irmeli, niin oletkin joku toinen. Tiedän, että nimesi todella on Irmeli. Näytit ihan Irmeliltä.

• paha panmppu

Olin siellä minäkin. Ohjaamassa liikennettä ja sakottamassa päöin punaisia kävelijöitä.Ettekö työ perkeleessä usko jotta päin pipoa ei kävellä! Rikos ei vanhene koskaan etenkään liikennerikos.

• tosikon mieli

Nonniin, elän vielä viime vuotta. Anteeksi kaikille vastanneille, muistin vuoden väärin. Se olikin 11 vuotta sitten! ;) Helsingin tiestä on kyse.
      Positiivista että näinkin monta liikennevalojen katselijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      95
      1861
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1293
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      127
      1058
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      953
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      845
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      828
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      16
      758
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      35
      754
    9. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      710
    10. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      67