Hei oon 18v poika ja tarvitsisin vähän apua nimittäin olen ihastunut yhteen tyttöön enkä oikein uskalla mennä kysymään että lähtisikö ulos koska mua on nyt kiusattu 10 vuotta ja se on tehnyt tehtävänsä sillein että 1. itsetunto on osittain laskenut hirveästi mutta toisaalta noussut koska koulunvaihtamisen jälkeen numerot nousivat heti 8:n tasolle kutoselta. 2. En tiedä miten tyttö reagoi siihe koska tuntuu että he naureskelevat vain toistensa kanssa ja se on kovin epämiellyttävää. Vaikka naureskelua ei tapahtuisi niin silti se arveluttaa koska kenestäkään ei ole kivaa joutua nauramisen kohteeksi josse ei ole humoristista. 3. tyttö on sen verran kaunis että jos edes katosn häntä niin puhe alkaa olemaan epäselvää ja alan hikoilemaan. Tiedän että siitä voi tulla huutelua/mollaamista tai jotain muuta juttua mutta joskus se on vaan päästävä yli eikä minusta ole siihen. auttaisitteko vähän. Kiitos jo etukäteen
Vastaukset 1
- Hassu neuvo mutta
Kokeile kaikkea hassua, vaikka katulaulamista yms. Sitten ajattelet vaan että olet tehnyt nolompaakin ja kysyt tyttöä ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128823En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110513- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää111417Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni21388