Olen 19-vuotias tyttö ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta 2kk. Puhetta seksistä ei ole oikeastaan ollut edes. Mutta mulla ei ole aikomustakaan harrastaa vielä seksiä, koska häpeän vartaloani ja koen etten ole valmis. Asun vielä vanhempieni luona, joten kuulostaa ehkä hassulta, mutta mulle tulisi syyllinen olo siitä. Äiti on noin vuosi sitten sanonut, että seksiä en saa harrastaa ja jotain sen suuntaista. Onko jotenkin tässä iässä itsestäänselvyys, että harrastaisimme seksiä, vai onko ihan ok, että haluan odottaa vaikka vuoden? Kyse ei siis ole siitä ettenkö tuntisi poikaystävääni tarpeeksi hyvin vaan en vaan ole valmis. Inhoan rintojani ja vartaloani muutenkin. Tilanne muutenkin jännittää mua todella paljon.
Olettaako poikaystävä että haluan harrastaa seksiä?
8
324
Vastaukset
Jos jätkä alkaa mököttää siitä, että ei saa seksiä heti kun HÄNESTÄ siltä tuntuu, niin se kannattaa jättää saman tien, koska se osoittaa hänen olevan lapsellinen ja seurusteluun kykenemätön persesilmä.
Jos hän taas on sujut asian kanssa eikä painosta sinua mihinkään tai tee siitä kauheaa numeroa, jos et ole vielä valmis, niin saattaa olla, että olet löytänyt ihan täysjärkisen henkilön.
Tosin sinä et voi koskaan nauttia seksistä, jos häpeät vartaloasi. Sinun pitäisi rakastaa itseäsi ennen kuin voit rakastaa muita.- neuvoja.
Ei ole itsestäänselvyys, että harrastaisitte seksiä. On ihan ok, että haluat odottaa vaikka vuoden. Jos poikakaverisi ei suostu odottamaan, hän ei ole sinun arvoisesi.
- Nuo
Kummatkin neuvot ylhäällä ovat hyviä :)
- Kuules...
Suhde voi olla loistava vaikka seksiä ei koskaan olisikaan! Itse en ainakaan halua harrastaa seksiä vaikka minulla kumppani olisikin...
19v poika - kooke23
miksi äitisi kieltää seksin harrastamisen?
- kkkkkko
syyllistä oloa äitisi takia ei kannata potea, ja hän ei voi päättää seksielämäsi kulkua. kuitenkin kun koet ettet ole itse valmis, täytyy poikaystäväsi se ymmärtää, ja hän ymmärtääkin jos on arvoisesi. :)
ainoa vaan että älä anna äitisi vaikuttaa siihen, koetko itsesi valmiiksi vai et. - sellast
Kukaan ei saa vaikuttaa päätöseesi. Ei poikaystävän halut tai äitisi mielipiteet. Vain sinä itse tiedät mitä haluat ja mitä et. Etene rauhassa jos siltä tuntuu, useimmiten se kannattaa :)
- näinsemeneee
Paskat mistään valmistautumisista. Panolle vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145