Ei ole aiempaa kokemusta kirpputorilla myymisestä!
Miten menevät lelut kaupaksi? Miten kannattaa hinnoitella? Esim. iso hyväkuntoinen nalle/ robottilelu 1-2 e ?
Laitan pöydälleni myyntiin muutakin tavaraa mutta pääasiassa leluja.
Olen erittäin tyytyväinen jos pääsen suurimmasta tavaraläjästä eroon, mutta olisi todella plussaa jäädä voitolle pöydän vuokran maksamisesta.
Lelut kirpputorilla!!
4
1447
Vastaukset
- aina voi oppia
isot nallet.5-10 euroa.koko ratkaisee.siisteys.lelut menee erittäin hyvin.hinta ja kunto.ratkaisee.aluksi laita kunnon hinnat.laske myöhemmin.saat vaivan palkkaa.työ tekiäänsä opettaa.
- tahtoopäästäleluista
Kiitos vastauksesta!
- 18
Lelut käyvät kaupaksi hyvin. Jos robotti on toimiva voit pyytää siitä esim. 8 euroa, nallesta 5 euroa, pikkuautoista kannattaa tehdä settejä, esim. 5 autoa 3,50 euroa.
Itse myin lastentavara kirppiksellä ja esim. pikkuautot kävivät kaupaksi erittäin hyvin. Myin n. 40 kpl 5 auton settiä parissa päivässä. Hintani oli tosin 2,50 euroa, joten siitä päättelin, että olis voinyt pyytää yhden euron enemmän. - kokemusta leluista
Leluissa on ainostaa sellainen vika, että siinä leikkivät kaikki lapset ja lelut ovat sitten pitkin lattiaa potkittavina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023