Pösö 309 vm. -90, 1.4 ltr kone ja on nyt alkanut tekemään sitä että pitää joskus sahata julmetusti ennen kuin kone käynnistyy. Ja kun se päättää käynnistyä niin se käynnistyy saman tein hyvin ja käy tasaisesti, ettei ole sellaista että käynnistyy pytty kerrallaan pikkuhiljaa vaan käynnistyminen on naps-vain sitten kun se tapahtuu. Sahattaessa ei edes lupaa. Startti pyörii reippaasti eikä akkukaan ole kuin vuoden vanha.
Aina ei tarvi sahata vaan peli käynnistyy sillä kun vähän avainta näyttää. Muutaman päivän seisominen tuntuu lisäävän sahaamisen tarvetta. Vika on aika tuore, ihan selkeää kuvaa asiasta ei ole.
Muuten kyllä laite kulkee ja toimii ihan normaalisti, ihan niinkuin se on tehnyt jo viisi vuotta.
Huoltoon meinaan viedä mutta silti kysyisin että josko joku osaisis sanoa että onko joku sellainen kohde mikä kannattaa tarkastaa itse ennen kuin tilaa huollosta ajan.
Voihan käynistymisessä olla paljonkin ongelmia mutta kun tässä tuntuu että joku mikä ikäänkuin estäisi käynnistymisen ja sitten yht'äkkiä päättääkin antaa luvan käynnistyä. Että jos joku olisi samanlaiseen ongelmaan....
Outo käynnistusvika
4
118
Vastaukset
- SAW saw
Jostain vetää ilmaa polttoainejärjestelmään tai vuotaa bensaa ulos niin, että ilma pääsee letkuun. Kun sahaat, niin ilma väistyy ja kun kone saa lopulta ainetta niin se lähtee käymään. Taas seisottaessa sama ongelma - bensa ulos ja ilma sisään ja taas sahataan.
- kyfugiuo
Mulla oli 405 -89.
Siinä oli ainakin puolalle tuleva moninapaliitin niin ikääntynyt ettei antanut kunnon kontaktia. Joskus piti startata minuutti, joskus lähti samantien.
Poistin koko liittimen ja laitoin abikot tilalle => ongelma poistui. Toisessa vm -89 205:ssani on ollut ajoittain samaa vikaa. Pitäneepä tarkastaa tuo moninapaliitin jos vaikka vika olisi siinä...
Kiitos vinkistä, kyfugiou.- sdfghsdfghsgdgfd
Olen muuten sama kaveri jolle auoit päätäsi kun vastasin kannentiivisteen vaihdosta.... että ole hyvä vaan.... yhtään vinkkiä et kyllä minulta suoraan tule saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078