Olen nuori bipo mies ja kärsin tällähetkellä todella pahasta masennuksesta. Tätä ennnen oli pieni maaninen jakso jolloin tuli hölmöiltyä ja kaikkea muuta skeidaa. Minulle on ensimäinen lapsi syntymässä kuukauden sisällä ja silti en osaa olla siitä mitenkään iloinen vaan se ahdistaa koska olen niin paskassa kuosissa tällä hetkellä. En pysty tukemaan myöskään lapsen äitä koska omat voimavarat käytetty loppuun. Tämä kevät ja kesä ollut yhtä helvettiä, en jaksa juuri enää tehdä mitään. Tekisi vain mieli nukkua. Elän paskassa parisuhteessa ja se ryynittää vielä masennusta. Pitäisikö erota, mutta sitten en näkisi lasta niin usein. Tuo kaikkki paska ahdistaa ja masentaa vain lisää kuin miettii. Lääkitys nyt suht koht ok, mutta tämä karmea masennusjakso ei hellitä. Mitä tehdä lääkärit vain sanoo että kyllä se siitä ja yksi lääkäreistä laoittoi osastolle jossa en sitten kauvaan viihtynyt. Yritin itsemurhaa toukokuunlopulla ja siitä seurasi osasto reissu. Mitä tehdä???
Pahin masennusjakso ewör
2
195
Vastaukset
- tsemppaaja___
Voi kun voisikin sanoa, mitä pitäisi tehdä. Olen itsekin ollut tuossa tilanteessa pari kertaa, siis syvässä masennuksessa, josta on tuntunut, ettei poispääsyä ole. Itsemurhaa en ole tosin yrittänyt. Mutta aina vaan kummasti olo on ajan kanssa parantunut, vaikka siihen en masentuneena ole uskonutkaan.
Parisuhdevinkkejä en osaa antaa, mutta koeta jaksaa ajatella, että sinulle on syntymässä lapsi, jos saat varmasti paljon iloa vielä tulevaisuudessa. Kyllä jaksat siitä vielä iloita. Vielä jonain päivänä. - 276tuitters8767876
Mulla on viimeset 7 vuotta ollu helvetillinen depis ja tänä keväänä pahempi kuin koskaan ennen. En ole yrittänyt tappaa itseäni mutta luultavasti tapan sitten kun lapset on vähän isompia ja ne pärjää ilman mua. Mun ihan koko elämä on ollut täyttä paskaa, ei sitä muuttanu mihinkään bipo-diagnoosi jonka just sain. ihan sama, yks tasan vitun hailee. mutta joo, masennus voi kai helpottaakin, olen kuullut että jillekin käy niin. Jotkut saa lottovoitonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760