Sanon ehkä vähän enemmän kuin pitäisi. Älä ota noita mun viestejä niin vakavasti. En ole rakastunut, korkeintaan ihan pikkasen ihastunut. ;)
Pikkasen liiottelen
11
164
Vastaukset
- ooh-la-laa
Säkin oot mun ihana pikku kesä ihastus! :)
- sad me
Onpa harmi, minä kun luulin että olit rakastunut niin kuin minäkin :(
- pelästyin
No hyvä mietin jo mihin juoksisin karkuun
- No johan pomppas :/
Minä olen ainakin ihan täysillä ihastunut,jopa enemmänkin :) mut...... mihin sä olet kadonnut?Oletko kesälomalla?Miten me missään tankilla nähtäis,kun sua ei näe MISSÄÄN :( Olen yhdistellyt asioita,että tiedän nyt mistä kysyn,olen aivan varma että tietää........
- kunhan ihmettelen
miksi sit liioittelet?
- En ota
kenenkään viestejä täällä enää vakavasti. On nuo omatkin tunteet alkaneet
jo kuivahtamaan. Enää ei ole varma onko niitä enää ollenkaan, vai käykö
täällä enää tavan vuoksi. Mutta aikansa kutakin,niinhän se on. - tiedän
Ole rehellinen - eikä sitäkään. Hait huomiota, tukea jne. Ja näköjään sait, sulla on hyvät ystävät. Voin paljastaa, että jotkut jopa yrittäneet hävettää minua jne...
Älä huoli - en osa ota mitään vakavaasti;) - nolla muutenkin
Uskottavuutes on nollassa. Liioittele rauhassa.
- Ymmärrän
olet tietenkin innostunut liikaa jossain vaihessa näistä "kuumista viesteistä" täällä
Älä välitä minulle kävi samoin. Nyt tunteet viilenneet taas.- sä oot ymmärtänyt
nyt ihan väärin
- voi v
mitähän hittoa mä täältä haen? ihan kamalia ihmisiä liikkeellä taas :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522