Meneeköhän liput taas vauhdilla?

TanjaK

Haluaisin lähteä helmikuun Rammsten keikalle niin mitä luulette meneekö kaikki liput taas parissa minuutissa.
Olen töissä kello 10 kun lipunmyynti alkaa ja pääsisin lippuja ostamaan vasta ruokatunnilla 10:45 mutta onkohan sillon enää turha kysellä?
En ole oikein perillä et onko vielä niin suosittu kun viime kiertueen aikoihin...

15

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norppa11

Veikkaisin että liput on jo klo 10.45 mennessä myyty.
      Nyt tosin keikasta ei ole yhtä paljon kirjoiteltu lehdistä kuin viime kerralla ja esim. bussipysäkeilläkään mainoksia ei ole vielä näkynyt, joten voi olla että tällä kertaa lippuja on pidemmän aikaa saatavilla kuin se muutama minuutti.
      Kannattaa kuitenkin yrittää!

• :o)

Vastahan se viime kesänä oli Provinssissa pääesiintyjänä ja lippuja oli myynnissä useampi päivä.

• eri asia

okei, mutta joku provinssiin lähtö on ihan eri juttu kun hartwallille meno, ainakin jos asuu täällä etelässä.

• Hereillä jo kuudelta

Lippu palvelu oli täysin persestä. Koko ajan sivusto herjasi että sivulla on liikaa käyttäjiä odota hetki tai muuten vain pisti "olet jonossa, odota hetki" ja sen jälkeen pisti uudelleen jonoon. Vittu mitä paskaa.

• sjgdfgfdgfh

Sanos muuta, sitten kun saa lipun ostoskoriin niin Tulee VIRHE!!!!!!!

Taas meni liput vitun trokareille!!!! Huuto netistä saa kohta ostaa tupla hintaan :(

Puhelimellakaan ei päässy läpi. koko aika verkko varattu ...

• dffdfddfdfdf

• SFSFSFSFSFS
    • pettynyt..

Jaahas, onkohan tässä sitten mitään järkeä? Heti myynnin avauduttua klo 10 olen koneen ääressä päivystänyt ja yrittänyt päästä läpi tilaamaan lippuja.
      Ensin olin monta kertaa jonossa ja pääsin jopa tilausvaiheeseen. Kuitenkaan en järjestelmävirheen takia voinut tilata mitään ja ostoskori meni itsekseen tyhjäksi.

• sssdsdsd

ei ole todellakaan mitään järkeä. Miksi kaikki trokarit saa lippuja?

Kenenkään ei kannattaisi tukea toimintaa, nii niitä lippuja ei enää trokattaisi..
      Mutta aina on joku joka sen lipun ostaa vaikka tripla hintaan...

• oboefi

Menin palvelupisteeseen 08 maissa, yks vaan oli edelläni :O Eli täällä osti yks 5 lippua hyviltä paikoilta- ja ei, eivät tule myyntiin :D

• Rmmstein

Ei mitään toivoa saada netin kautta lippuja. Itsekin heti klo 10 aloin yrittämään, mutta ensin oli ruuhkaa, sitten jonoon ja kun jonkun jämä lipun lopulta sai ostoskoriin, tuli järjestelmävirhe. Aaaargh! Kertaakaan en ole tuon "piip"firman sivuilta mitään suuremman konsertin lippua saanut tilattua. Joka jumalan kerta se on jumissa!

• kampela67

Sama täällä, jonotettiin neljällä tietokoneella ja neljällä puhelimella... eikä mitään toivoa... Kerran jo päästiin valitsemaan lippujen määrän, mutta sitten tuli, yllätys, yllätys VIRHE... Ja edellisen kerran olin jonottamassa lippuja Rammsteinin konserttiin aamuyöstä saakka lippu.fi-toimipisteen edessä... olin jonossa toisena ja ainoostaan jonon ensimmäinen sai liput... Arvatkaa v....ttiko =(

• Fani 16 vuoden ajan

Meni hermo Lippupisteen kanssa kun sain varattua liput eturiviin ja pääsin lopulta jopa maksukohtaan jossa kuitenkin tuli vastaan ilmoitus etteivät maksuyhteydet toimi tms. Sen olisin kestänyt etten olisi saanut lippuja edes varattua mutta kun jo näkee miten hyvät liput on varauksessa ja varaus raukeaa pelkästään palvelun toimimattomuuden takia niin se ottaa päähän aika pahasti.
      Onneksi Tanskassa vastaavassa palvelussa on jonotusjärjestelmä joka toimii. ;)
      Niin ja äsken kello 11.40 huuto.netissä oli jo 8 kohdetta konsertin lipuista. Yhdellä myyjällä oli jopa neljä lippua kerralla myynnissä. Lippupisteen verkkopalvelun toimimattomuus ei kuitenkaan ole trokareiden syytä. Tekisi silti mieli narauttaa räikeimmät trokarit verottajalle.

• TanjaK

Juu en sitten lippuja saanut, nehän tosiaan menivät vauhdilla. Ja huutonetistä en todellakaan osta! Tosin ainahan ne joku ostaa...
      Ystäväni myös yritti saada liput minulle netin kautta ja tulos oli sama mitä täällä jo valiteltu, aina kun sai valittua liput niin ilmoitti jostain häiriöstä.

• hd

joo, kaikista paras keino olisi myydä lippuja pelkästään toimipaikassa, ja yksi lippu per ostaja. ehkä toimisi paremmin ja trokaaminen vähenisi. toivottavasti kukaan ei osta ylihinnoiteltuja lippuja. niin hyvää ei olekkaan josta ihan sairaita summia viitsii maksaa. onneksi edellisen kerran oli onni myötä ja lipun satuin saamaan vaik sillonkin oli älytöntä klikkailua koko aika. ei harmita niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2705
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      418
      2236
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2146
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      1930
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1759
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1186
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1142
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      64
      945
    Aihe