Tapasimme netissä aikanaan. Meillä kummallakaan ei ole ollut suhteita eikä liiemmälti kavereitakaan tosielämässä. Lisäksi olemme toisillemme ainoat vastakkaista sukupuolta olevat ystävät. Asumme hyvin lähellä toisiamme ja ilmeisesti myös opiskelutiemme ovat suuntautumassa samalle paikkakunnalle tulevaisuudessa. Olemme ujoja, emmekä vapaaehtoisesti tutustu yleensä uusiin ihmisiin.
Eli en tiedä tytön tunteista, mutta itse olen ollut häneen yhtäjaksoisesti ihastunut jo puolisen vuotta. Ihastus on todella voimakasta vielä tälläkin hetkellä. Tapaamme säännöllisesti ulkoilun merkeissä. Muuta emme ole oikein toisillemme uskaltaneet ehdottaa, luultavimmin kielteisen vastauksen pelossa. Juttua riittää jatkuvasti ja keskustelemme myös tekstiviestien sekä netin välityksellä yleensä vähintään n. tunnin päivässä. Tuntuu kuin meillä olisi täydellisen yhteensopiva mentaliteetti ja ajatusmaailma... Tiedä sitten, mitä mieltä tyttö tästä olisi jos kysyisi. Tilanne kuitenkin on se, että tällä hetkellä kummallekin näyttää olevan vaikeaa tehdä aloitetta seuraavalle asteelle.
Mutta suurin tulevaisuuttakin koskeva kysymys on: voisiko meistä tulla jotain suurta ja upeaa jonain päivänä? En tiedä tytön tämänhetkisestä mielenkiinnosta solmia liittoja, mutta jotain kertonee se että hän vastasi minun ilmoitukseeni netissä jossa ilmoitin myös unelmani löytää elinikäinen rakkaus... Onko teidän mielestänne kuitenkaan edes vielä ajankohtaista alkaa puhumaan tällaisista asioista? Olisko kuitenkin parempi katsella vielä eteenpäin ja tutustua pikkuhiljaa?
Voisiko meistä tulla mitään?
IhastunutPoika
0
238
Luetuimmat keskustelut
- 1791269
- 751083
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683- 28635
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609