Lukekaa tämä te kaikki vl vihaajat ja väärien asioden toitottajat ja kommentoikaa jos uskallatte sillä tämä haastattelu kertoo niin oikein mitä vl-elämä on!!!
http://www.studio55.fi/lahipiirivoimavarana/artikkeli.shtml/1354812/vanhoillislestadiolainen-paljastaa-tallaista-elamamme-oikeasti-on
Näin se juuri menee!!!
2
133
Vastaukset
- Tättärääää
Ahdistavaa luettavaa ...
Ihan ok jos aikuiset vapaaehtoisesti valitsevat tuon tyylin, mutta antakaa edes lapsille oikea elämä. Aika törppö johdanto, mutta positiivinen haastattelu. Miksihän siitä ei sitten voinut tehdä positiivista avausta? Olen itse vl-kriitikko, mutta olen päinvastoin pyrkinyt itse korjaamaan "vääriä toitatuksia", enkä todellakaan vihaa ketään vl:ää.
Todella ilolla luon, että Jorma Hintikalla säilyisi rakkaus lapsiin, vaikka nämä kieltäisivätkin uskonsa. Valitettavasti kaikilla ei näin ole ollut, vaan joissain tapauksissa kotona asuvaa lasta on kiristetty erilaisilla sanktioilla, vaadittu esim. ala-ikäistä lasta elättämään itseään, viety kaikki perheen tuki, ym. Jo omaan kotiin muuttaneet on voitu totaalisesti eristää suvusta. Toki toivon ja uskon, että nykyisin Hintikan kaltaiset ovat enemmistönä.
Linkistä lainattua:
>> Julkisuudessa esiintyy useita vanhoillislestadiolaisuuteen liittyviä harhaluuloja. Esimerkiksi syntilistoihin Hentilä ei ole koskaan törmännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872