Miksei Eerikinkatua muuteta kävelykaduksi Aurakadun ja Kristiinankadun välisellä osuudella?
Hansa, Kop-kolmio ja kauppahalli muodostaisivat hienon kävelykatualueen.
Eerikinkadusta kävelykatu!
2
63
Vastaukset
- Bussit muualle
Aika iso määrä busseja pitäisi sen jälkeen ajattaa Eerikinkadun sijaan jostain muualta. Liekkö mikään mahdottomuus, mutta tulipa vaan mieleen.
Eikös oikeastaan koko Hansakorttelin ympäröivät kadut voisi muuttaa kävelykaduiksi? bussit voisi pitää pysäkkejään pelkästään torin toisella laidalla, siinä missä on nyt taksit. Tai vaikka Linnankadulle. Ei bussien tarvi seistä torilla aikatalulua tasaamassa. - Voi onnistuakkin
Suuri osa busseista saadaan pois, kun runkolinjat korvataan tehokkaammalla raitiovaunulla. Joen suuntainen päälinja tullee Yliopistonkadulle, jolloin Eerikinkatu hiljenee.
Keskustassa modernit raitiovaunut eivät kykene kääntymään. Linjat on vedettävä suoraan läpi ja käytännössä torin kautta.
Mistä tulee toriparkin läntinen sisäänajo? Jos Eerikinkatu halutaan rauhoittaa, tulee sisäänajon olla Linnankadulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818