Olen 34v homokundi ja miesten jalat saa todella kiimaan.
On ollut upeeta katsella miesten jalkoja ja varpaita taas koko kesä.
Erityisesti voimakkaat , karvaiset ja isot jalat kiihottaa.
Ja jalkahiki, se vasta räjäyttää tajunnan...
Muita miesten jaloista kiihottuvia?
Homon jalkafetissi
30
930
Vastaukset
- Penikset on niin....
Olen 16v ja pidän sixpackeistä ja jos nään miehellä sixpackin haluisin nuolla sitä!!
- RÖTY
Joka mies on vähän miesten jalkoihin päin... oli sitten homo tai hetero. Ja mitä isompi sen parempi.
- panettaa16
oon 16 ja oon niin hullun peppuun :D ja etumukseen vaik siin on ne housut jalas....
- ???
Eikö tänne oo ikäraja 18?
- 17cm (;
täällä kanssa on 16v. homo poika turusta ;) oisko kiinostusta? (;
- Anonyymi
Joo, ajatus hikisistä miesten jaloista saa mutkin kiimaa!
Sellaset isot ja miehekkäät, kauan kengissä hautuneet jalat erityisesti. Olisko jollain sellasia? Musta tuntuu että nykyään on vaan pientä ja sievää tarjolla.
Mitä luulette? Olenko ihan hakuteillä?- Anonyymi
Mitä haluaisit tehdä niille? Millaiset jalat itselläsi?
- Anonyymi
Mistä vitusta sinäkin hönö kenenkin hiivaset jalat tiedät. Vittu mistä noita vajakkeja oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä niille? Millaiset jalat itselläsi?
Haluaisin nuuhkia ja hiplata. Nuolla varpaanvälit, imeä joka varpaan ja sitten nuolla koko jalat nilkkaa myöten …
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin nuuhkia ja hiplata. Nuolla varpaanvälit, imeä joka varpaan ja sitten nuolla koko jalat nilkkaa myöten …
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.43 numeroiset, keskipituiset varpaat, norminäköiset kynnet. Et kertonut omistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Jatkan vielä edelliseen. Ihan samat mielihalut, mutta juuri päinvastaisessa järjestyksessä varpaanvälien nuoleminen ja varpaiden imeminen vasta jalkapohjien nuolemisen jälkeen. Isovarpaan imeminen huipentaa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Kuulostaisi ihanalta. Voitaisiin jutella lisää, Kik AdrianoPie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Haluaisin kyllä tuntea kielesi varpaanväleissäni. Haluaisitko että pidän mustia sukkia joista jää nukkaa niihin väleihin kun varpaani hikoilevat päivän kuumissa kengissä? Kiihottaa ihan mielettömästi 😍
Oulussa olisi myös jalkoja tarjolla saa käyttää vapaasti ja ottaa kuvia myös käytän sukkiksii ja nylon sukkia kik on jalkapoikaoulu niin laita viesti jos kiinostaa touhut voin myös tuoda puolison ja hänen siskon pikkarit sukat sukkahousut nylon sukat mällätäväksi ig on jalka_poika siel enemmän kuvia
- Anonyymi
Jalkaterät tummissa sukissa ovat kiihottavat. Kun.sukat ovat sopivan ohuet niin varpaiden muodot tulevat kiihottavasti esiin.
- Anonyymi
Mutta ihanin hetki kun hitaasti riisuu ne mustat sukat ja kauniit varpaat paljastuvat. Millaiset sinulla on?
- Anonyymi
Varpaista olis kiihottavaa aloittaa. Imeä nuolla ja pikku hiljaa siirtyä kaluun
- Anonyymi
Kik=pussihousu mies
Pidän mustia sukkia ja pitkälahkeiset alushousut minulla.
Mukavalta tuntuis kun tykkäät jalkoja tutkia ja varpaita ja ihan vapaasti ja tutkia kyselemättä kulli ja palleja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik=pussihousu mies
Pidän mustia sukkia ja pitkälahkeiset alushousut minulla.
Mukavalta tuntuis kun tykkäät jalkoja tutkia ja varpaita ja ihan vapaasti ja tutkia kyselemättä kulli ja pallejaKuulostaisi kiihottavalta. Mutta en löydä Kik:stä "pussihousut mies" käyttäjää? Mun Kik on AdrianoPie
- AnonyymiUUSI
Olisin kivikovana jos imisit varpaitani ja nuolisit varpaanvälejäni, en tiedä kuinka kestäisin jos jatkaisit nuoleskelua ja etenisit sääriäni, polviani ja reisejäni pitkin ... ihan mieletöntä
- AnonyymiUUSI
Oisitko nelinkontin päälläni kun imet varpaitani ja lähdet etenemään? Voisinko ihailla ja hiplata pyllyäsi samalla? Kun saavut kalulleni, kieleni koskettaa jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisitko nelinkontin päälläni kun imet varpaitani ja lähdet etenemään? Voisinko ihailla ja hiplata pyllyäsi samalla? Kun saavut kalulleni, kieleni koskettaa jo.
No nyt te veitte mun jalat😳 Mä en ole Adriano enkä Pussihousu ja te touhuatte jo siellä! Millaset jalat Pussihousulla on?
Mulla on normi 43 ja kaikki ihan normi settiä. Olisko Pussihousulla isommat ja kinkymmät jalat? Olen tosiaan hulluna kunnollisiin isoihin miesten jalkoihin. Adrianon jalat ovat varmasti kiihottavat. Hikoilevatko ne? Mulle käy kyllä kolmen kimppakin. Olis mukava puuhailla kahden miehen jaloissa! Haluaisin jäädä jalkoihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nyt te veitte mun jalat😳 Mä en ole Adriano enkä Pussihousu ja te touhuatte jo siellä! Millaset jalat Pussihousulla on?
Mulla on normi 43 ja kaikki ihan normi settiä. Olisko Pussihousulla isommat ja kinkymmät jalat? Olen tosiaan hulluna kunnollisiin isoihin miesten jalkoihin. Adrianon jalat ovat varmasti kiihottavat. Hikoilevatko ne? Mulle käy kyllä kolmen kimppakin. Olis mukava puuhailla kahden miehen jaloissa! Haluaisin jäädä jalkoihin.Adriano tässä: kyllä mun jalat hikoilevat kun ovat päivän kuumissa kengissä. Jalan kokoni 43-44. Varpaani ovat hyvännäköiset, isot kynnet jne. Ihan mielelläni näytän, jos otat yhteyden Kik:ssä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Adriano tässä: kyllä mun jalat hikoilevat kun ovat päivän kuumissa kengissä. Jalan kokoni 43-44. Varpaani ovat hyvännäköiset, isot kynnet jne. Ihan mielelläni näytän, jos otat yhteyden Kik:ssä.
Adriano jatkaa: mua kiihottaa molemmat: ajatuskin tuntea kieli varpaanväleissäni kuuman päivän jälkeen ehkä vielä mustaa sukkien nukkaa väleissä, saa mut kivikovaksi. Mutta samalla haluan itse hyväillä, haistella, nuolla, imeä miehen ihania varpaita, nuolla varpaanvälit, imeä ihan hulluna jokaista varvasta. Mieletön hetki saada orgasmi samalla kun toisen miehen isovarvas suussani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Adriano jatkaa: mua kiihottaa molemmat: ajatuskin tuntea kieli varpaanväleissäni kuuman päivän jälkeen ehkä vielä mustaa sukkien nukkaa väleissä, saa mut kivikovaksi. Mutta samalla haluan itse hyväillä, haistella, nuolla, imeä miehen ihania varpaita, nuolla varpaanvälit, imeä ihan hulluna jokaista varvasta. Mieletön hetki saada orgasmi samalla kun toisen miehen isovarvas suussani.
Kuulostaa kyllä upealta ja sun jalat sellasilta että taju lähtee. Mutta mä en ole kikissä. Olen vähän uusi ja uuno näissä jutuissa. Mitä tehdään? Unohdetaanko koko juttu kun olen niin out kaikesta?🤨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kyllä upealta ja sun jalat sellasilta että taju lähtee. Mutta mä en ole kikissä. Olen vähän uusi ja uuno näissä jutuissa. Mitä tehdään? Unohdetaanko koko juttu kun olen niin out kaikesta?🤨
Voi ei 😫 ei voida unohtaa!! Just ajattelin kuinka ihanalta tuntuisi kiusoitella sinua varpaillani: kipristelisin varpaitani kasvojesi edessä, saisit haistella... koskettelisit kielesi kärjellä varpaitteni alapuolia. Samalla itse vasta käsilläni hyväillen sinun jalkojasi. Kik-profiili on helppo tehdä. Tarvitsetko apua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei 😫 ei voida unohtaa!! Just ajattelin kuinka ihanalta tuntuisi kiusoitella sinua varpaillani: kipristelisin varpaitani kasvojesi edessä, saisit haistella... koskettelisit kielesi kärjellä varpaitteni alapuolia. Samalla itse vasta käsilläni hyväillen sinun jalkojasi. Kik-profiili on helppo tehdä. Tarvitsetko apua?
Postasin 2 kertaa gmail osoitteeni tähän, mutta se ilmeisesti sääntöjen vastaista. Aivan ihanaa olisi saada yhteys sinuun joka sanoit mun jalkani olevan niin ihanat että taju lähtee. Uskon että sinun varpaasi ovat myös ihanat ja haluaisin niitä silitellä samalla kun sinä haistelet ja nuoleskelet mun hikisiä varpaitani. Ja Lopulta haluan imeä sun varpaitasi .... yksitellen sekä useampi varvas yhtäaikaa suussani. Kaikki huipentuu siihen kun saan sinun isovarpaasi suuhuni. Haluan laueta. saada orgasmin kun imen isovarvastasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Postasin 2 kertaa gmail osoitteeni tähän, mutta se ilmeisesti sääntöjen vastaista. Aivan ihanaa olisi saada yhteys sinuun joka sanoit mun jalkani olevan niin ihanat että taju lähtee. Uskon että sinun varpaasi ovat myös ihanat ja haluaisin niitä silitellä samalla kun sinä haistelet ja nuoleskelet mun hikisiä varpaitani. Ja Lopulta haluan imeä sun varpaitasi .... yksitellen sekä useampi varvas yhtäaikaa suussani. Kaikki huipentuu siihen kun saan sinun isovarpaasi suuhuni. Haluan laueta. saada orgasmin kun imen isovarvastasi.
Toivon että löydämme toisemme jotain kautta, ja jonain päivänä voimme nauttia toistemme varpaista. Se päivä olkoon kuuma, varpaanvälimme olkoon mustat sukkien nukasta.. lupaan että saat haistella kauan , kipristelen varpaitani nenäsi edessä ja samalla hintaan sun jalkojasi, ehkä vielä hiestä kostuneet sukkani jalassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että löydämme toisemme jotain kautta, ja jonain päivänä voimme nauttia toistemme varpaista. Se päivä olkoon kuuma, varpaanvälimme olkoon mustat sukkien nukasta.. lupaan että saat haistella kauan , kipristelen varpaitani nenäsi edessä ja samalla hintaan sun jalkojasi, ehkä vielä hiestä kostuneet sukkani jalassa
Tarkoitin sanoa: hiplaan sun jalkojasi ja hiestä kostuneita sun sukkiasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii, katsotaan kuinka saamme yhteyden. Mutta juuri nyt alkamassa matka valtameren yli . Olisiko ihanaa olla minua vastassa, ja hyväillä jalkojani? Joko niin että kipristelen varpaitani naamalleni, tai sitten että olet nelinkontin päälläni imien varpaitani ja itse hiplaan sun pyllynreikääsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384