Olen 34v homokundi ja miesten jalat saa todella kiimaan.
On ollut upeeta katsella miesten jalkoja ja varpaita taas koko kesä.
Erityisesti voimakkaat , karvaiset ja isot jalat kiihottaa.
Ja jalkahiki, se vasta räjäyttää tajunnan...
Muita miesten jaloista kiihottuvia?
Homon jalkafetissi
44
1290
Vastaukset
- Penikset on niin....
Olen 16v ja pidän sixpackeistä ja jos nään miehellä sixpackin haluisin nuolla sitä!!
- RÖTY
Joka mies on vähän miesten jalkoihin päin... oli sitten homo tai hetero. Ja mitä isompi sen parempi.
- panettaa16
oon 16 ja oon niin hullun peppuun :D ja etumukseen vaik siin on ne housut jalas....
- ???
Eikö tänne oo ikäraja 18?
- 17cm (;
täällä kanssa on 16v. homo poika turusta ;) oisko kiinostusta? (;
- Anonyymi
Joo, ajatus hikisistä miesten jaloista saa mutkin kiimaa!
Sellaset isot ja miehekkäät, kauan kengissä hautuneet jalat erityisesti. Olisko jollain sellasia? Musta tuntuu että nykyään on vaan pientä ja sievää tarjolla.
Mitä luulette? Olenko ihan hakuteillä?- Anonyymi
Mitä haluaisit tehdä niille? Millaiset jalat itselläsi?
- Anonyymi
Mistä vitusta sinäkin hönö kenenkin hiivaset jalat tiedät. Vittu mistä noita vajakkeja oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä niille? Millaiset jalat itselläsi?
Haluaisin nuuhkia ja hiplata. Nuolla varpaanvälit, imeä joka varpaan ja sitten nuolla koko jalat nilkkaa myöten …
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin nuuhkia ja hiplata. Nuolla varpaanvälit, imeä joka varpaan ja sitten nuolla koko jalat nilkkaa myöten …
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.43 numeroiset, keskipituiset varpaat, norminäköiset kynnet. Et kertonut omistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Jatkan vielä edelliseen. Ihan samat mielihalut, mutta juuri päinvastaisessa järjestyksessä varpaanvälien nuoleminen ja varpaiden imeminen vasta jalkapohjien nuolemisen jälkeen. Isovarpaan imeminen huipentaa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Kuulostaisi ihanalta. Voitaisiin jutella lisää, Kik AdrianoPie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaset jalat ja minkä kokoset sulla on? Riippuu jaloista mitä niiden kanssa keksii puuhata.Haluaisin kyllä tuntea kielesi varpaanväleissäni. Haluaisitko että pidän mustia sukkia joista jää nukkaa niihin väleihin kun varpaani hikoilevat päivän kuumissa kengissä? Kiihottaa ihan mielettömästi 😍
Oulussa olisi myös jalkoja tarjolla saa käyttää vapaasti ja ottaa kuvia myös käytän sukkiksii ja nylon sukkia kik on jalkapoikaoulu niin laita viesti jos kiinostaa touhut voin myös tuoda puolison ja hänen siskon pikkarit sukat sukkahousut nylon sukat mällätäväksi ig on jalka_poika siel enemmän kuvia
- Anonyymi
Jalkaterät tummissa sukissa ovat kiihottavat. Kun.sukat ovat sopivan ohuet niin varpaiden muodot tulevat kiihottavasti esiin.
- Anonyymi
Mutta ihanin hetki kun hitaasti riisuu ne mustat sukat ja kauniit varpaat paljastuvat. Millaiset sinulla on?
- Anonyymi
Varpaista olis kiihottavaa aloittaa. Imeä nuolla ja pikku hiljaa siirtyä kaluun
- Anonyymi
Kik=pussihousu mies
Pidän mustia sukkia ja pitkälahkeiset alushousut minulla.
Mukavalta tuntuis kun tykkäät jalkoja tutkia ja varpaita ja ihan vapaasti ja tutkia kyselemättä kulli ja palleja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik=pussihousu mies
Pidän mustia sukkia ja pitkälahkeiset alushousut minulla.
Mukavalta tuntuis kun tykkäät jalkoja tutkia ja varpaita ja ihan vapaasti ja tutkia kyselemättä kulli ja pallejaKuulostaisi kiihottavalta. Mutta en löydä Kik:stä "pussihousut mies" käyttäjää? Mun Kik on AdrianoPie
- Anonyymi
Olisin kivikovana jos imisit varpaitani ja nuolisit varpaanvälejäni, en tiedä kuinka kestäisin jos jatkaisit nuoleskelua ja etenisit sääriäni, polviani ja reisejäni pitkin ... ihan mieletöntä
- Anonyymi
Oisitko nelinkontin päälläni kun imet varpaitani ja lähdet etenemään? Voisinko ihailla ja hiplata pyllyäsi samalla? Kun saavut kalulleni, kieleni koskettaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisitko nelinkontin päälläni kun imet varpaitani ja lähdet etenemään? Voisinko ihailla ja hiplata pyllyäsi samalla? Kun saavut kalulleni, kieleni koskettaa jo.
No nyt te veitte mun jalat😳 Mä en ole Adriano enkä Pussihousu ja te touhuatte jo siellä! Millaset jalat Pussihousulla on?
Mulla on normi 43 ja kaikki ihan normi settiä. Olisko Pussihousulla isommat ja kinkymmät jalat? Olen tosiaan hulluna kunnollisiin isoihin miesten jalkoihin. Adrianon jalat ovat varmasti kiihottavat. Hikoilevatko ne? Mulle käy kyllä kolmen kimppakin. Olis mukava puuhailla kahden miehen jaloissa! Haluaisin jäädä jalkoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt te veitte mun jalat😳 Mä en ole Adriano enkä Pussihousu ja te touhuatte jo siellä! Millaset jalat Pussihousulla on?
Mulla on normi 43 ja kaikki ihan normi settiä. Olisko Pussihousulla isommat ja kinkymmät jalat? Olen tosiaan hulluna kunnollisiin isoihin miesten jalkoihin. Adrianon jalat ovat varmasti kiihottavat. Hikoilevatko ne? Mulle käy kyllä kolmen kimppakin. Olis mukava puuhailla kahden miehen jaloissa! Haluaisin jäädä jalkoihin.Adriano tässä: kyllä mun jalat hikoilevat kun ovat päivän kuumissa kengissä. Jalan kokoni 43-44. Varpaani ovat hyvännäköiset, isot kynnet jne. Ihan mielelläni näytän, jos otat yhteyden Kik:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adriano tässä: kyllä mun jalat hikoilevat kun ovat päivän kuumissa kengissä. Jalan kokoni 43-44. Varpaani ovat hyvännäköiset, isot kynnet jne. Ihan mielelläni näytän, jos otat yhteyden Kik:ssä.
Adriano jatkaa: mua kiihottaa molemmat: ajatuskin tuntea kieli varpaanväleissäni kuuman päivän jälkeen ehkä vielä mustaa sukkien nukkaa väleissä, saa mut kivikovaksi. Mutta samalla haluan itse hyväillä, haistella, nuolla, imeä miehen ihania varpaita, nuolla varpaanvälit, imeä ihan hulluna jokaista varvasta. Mieletön hetki saada orgasmi samalla kun toisen miehen isovarvas suussani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adriano jatkaa: mua kiihottaa molemmat: ajatuskin tuntea kieli varpaanväleissäni kuuman päivän jälkeen ehkä vielä mustaa sukkien nukkaa väleissä, saa mut kivikovaksi. Mutta samalla haluan itse hyväillä, haistella, nuolla, imeä miehen ihania varpaita, nuolla varpaanvälit, imeä ihan hulluna jokaista varvasta. Mieletön hetki saada orgasmi samalla kun toisen miehen isovarvas suussani.
Kuulostaa kyllä upealta ja sun jalat sellasilta että taju lähtee. Mutta mä en ole kikissä. Olen vähän uusi ja uuno näissä jutuissa. Mitä tehdään? Unohdetaanko koko juttu kun olen niin out kaikesta?🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kyllä upealta ja sun jalat sellasilta että taju lähtee. Mutta mä en ole kikissä. Olen vähän uusi ja uuno näissä jutuissa. Mitä tehdään? Unohdetaanko koko juttu kun olen niin out kaikesta?🤨
Voi ei 😫 ei voida unohtaa!! Just ajattelin kuinka ihanalta tuntuisi kiusoitella sinua varpaillani: kipristelisin varpaitani kasvojesi edessä, saisit haistella... koskettelisit kielesi kärjellä varpaitteni alapuolia. Samalla itse vasta käsilläni hyväillen sinun jalkojasi. Kik-profiili on helppo tehdä. Tarvitsetko apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei 😫 ei voida unohtaa!! Just ajattelin kuinka ihanalta tuntuisi kiusoitella sinua varpaillani: kipristelisin varpaitani kasvojesi edessä, saisit haistella... koskettelisit kielesi kärjellä varpaitteni alapuolia. Samalla itse vasta käsilläni hyväillen sinun jalkojasi. Kik-profiili on helppo tehdä. Tarvitsetko apua?
Postasin 2 kertaa gmail osoitteeni tähän, mutta se ilmeisesti sääntöjen vastaista. Aivan ihanaa olisi saada yhteys sinuun joka sanoit mun jalkani olevan niin ihanat että taju lähtee. Uskon että sinun varpaasi ovat myös ihanat ja haluaisin niitä silitellä samalla kun sinä haistelet ja nuoleskelet mun hikisiä varpaitani. Ja Lopulta haluan imeä sun varpaitasi .... yksitellen sekä useampi varvas yhtäaikaa suussani. Kaikki huipentuu siihen kun saan sinun isovarpaasi suuhuni. Haluan laueta. saada orgasmin kun imen isovarvastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postasin 2 kertaa gmail osoitteeni tähän, mutta se ilmeisesti sääntöjen vastaista. Aivan ihanaa olisi saada yhteys sinuun joka sanoit mun jalkani olevan niin ihanat että taju lähtee. Uskon että sinun varpaasi ovat myös ihanat ja haluaisin niitä silitellä samalla kun sinä haistelet ja nuoleskelet mun hikisiä varpaitani. Ja Lopulta haluan imeä sun varpaitasi .... yksitellen sekä useampi varvas yhtäaikaa suussani. Kaikki huipentuu siihen kun saan sinun isovarpaasi suuhuni. Haluan laueta. saada orgasmin kun imen isovarvastasi.
Toivon että löydämme toisemme jotain kautta, ja jonain päivänä voimme nauttia toistemme varpaista. Se päivä olkoon kuuma, varpaanvälimme olkoon mustat sukkien nukasta.. lupaan että saat haistella kauan , kipristelen varpaitani nenäsi edessä ja samalla hintaan sun jalkojasi, ehkä vielä hiestä kostuneet sukkani jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että löydämme toisemme jotain kautta, ja jonain päivänä voimme nauttia toistemme varpaista. Se päivä olkoon kuuma, varpaanvälimme olkoon mustat sukkien nukasta.. lupaan että saat haistella kauan , kipristelen varpaitani nenäsi edessä ja samalla hintaan sun jalkojasi, ehkä vielä hiestä kostuneet sukkani jalassa
Tarkoitin sanoa: hiplaan sun jalkojasi ja hiestä kostuneita sun sukkiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, katsotaan kuinka saamme yhteyden. Mutta juuri nyt alkamassa matka valtameren yli . Olisiko ihanaa olla minua vastassa, ja hyväillä jalkojani? Joko niin että kipristelen varpaitani naamalleni, tai sitten että olet nelinkontin päälläni imien varpaitani ja itse hiplaan sun pyllynreikääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, katsotaan kuinka saamme yhteyden. Mutta juuri nyt alkamassa matka valtameren yli . Olisiko ihanaa olla minua vastassa, ja hyväillä jalkojani? Joko niin että kipristelen varpaitani naamalleni, tai sitten että olet nelinkontin päälläni imien varpaitani ja itse hiplaan sun pyllynreikääsi.
Täytyy katsoa saanko sen kikin toimimaan. Olis mukava päästä käsiksi niihin sun jalkoihin.
Mitä sä siellä valtameren laidalla olet? Oletko laivahommissa? Merimiehen varpaat on varmaan jo liian täydellistä😋 Hyvää matkaa sinulle sitten!
Toivottavasti kohdataan!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy katsoa saanko sen kikin toimimaan. Olis mukava päästä käsiksi niihin sun jalkoihin.
Mitä sä siellä valtameren laidalla olet? Oletko laivahommissa? Merimiehen varpaat on varmaan jo liian täydellistä😋 Hyvää matkaa sinulle sitten!
Toivottavasti kohdataan!!En ole merimies, käynnistelen erilaisia laitteita, voin kertoa kun olemme privaatimmassa yhteydessä. Juuri nyt odottamassa lentoa kotiin. Varpaat kengissä pitkääään. Olisi ihanaa jos olisit minua odottamassa 🥰 ja saisit varpaani niin hikisinä kuin mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kohdataan!!Voi, miten saan sinuun yhteyden? Meidän pitää päästä imemään toistemme varpaita, ihan oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kohdataan!!Adriano täällä jatkaa. Joo kuten sanoin en ole merimies, kunhan saadaan privaatimpi kontakti, kerron kaiken. Mutta täällä kun yksin vartun lentoani ja haaveilen ehkä sinä voisit nuuhkia, hiplata ja lopulta imeä varpaitani...ja luonnollisesti itsekin haluaisin sun jalkasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole merimies, käynnistelen erilaisia laitteita, voin kertoa kun olemme privaatimmassa yhteydessä. Juuri nyt odottamassa lentoa kotiin. Varpaat kengissä pitkääään. Olisi ihanaa jos olisit minua odottamassa 🥰 ja saisit varpaani niin hikisinä kuin mahdollista
Haluun sun varpaasi myös, mutta ehkä annan sun nuolla varpaanvälejäni ensin, ja oikeesti haluun kiusoitella: kipristellä varpaitani, tunnet niiden tuoksun mutta en anna imeä heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kohdataan!!Meidän pitää saada yhteys, haluun sun nuolevan varpaanvälejäni, ja haluun itse imeväni ihan hulluna sun varpaitasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kohdataan!!Laskeudun tänään klo 16:40, lento LH850. Vähän kiire junalle sitten. Mutta mustat sukat ja kengät jalassa Brasiliasta asti. Ihanaa olisi tuntea kielesi varpaanväleissäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ollut vastassa lentoasemalla, missasit 24 tunnin varpaat mustissa sukissa, mutta sehän on helppo järjestää myöhemminkin. Millaiset jalat sinulla on? Pitkät varpaat? Millaiset kynnet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisosiko kyrpäsi kivikovana kun haistelet varpaitani. Haluaisin kokea sen. Ja sitten pikkuhiljaa siirtyä sun jalkoihisi. Imisimme toistemme varpaitani ihan hulluina. Ja nuolisimme varpaavälit, toivon niiden olevan mustina sukkanöyhtästä kuuman päivän jälkeen.
- Anonyymi
Ole portilla, pidä kylttiä ADRIANO, vähintäänkin vaihdamme kontaktit. Ehkä voimme maistaa toistemme varpaita myös
- Anonyymi
Nyt matkalaukkuja odottamassa
- Anonyymi
Nyt nuolemassa omia varpaita aseman vessassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nuolemassa omia varpaita aseman vessassa
Terve Adriano! Jos olet vielä kuulolla niin ihanaa. En ole unohtanut mistä unelmoitiin. Tässä on ollu kaikkea kiirettä niin on kontaktit jääny vähemmälle.
Olisi kiva edelleen tutustua🤗😋 Kokeillaanko yhteyttä niin että laitat vain sähköpostin alkuosan, ennen@:tä? Josko sitten saisin suhun yhteyden?
Olisi ollut kiva puuhailla sun jalkojen kans sen pitkän lennon jälkeen. Mutta eihän mikään koskaan mene niin kuin haluaisi. Olin sillon töissä.
huomen koulun jälkeen n...14 olis Btm jätkä sukiksil ja kumppareil tarjolla voin runkata vaikka jaloilla tai jotain mitä haluat ja ottaa lastit jaloille voi myös ottaa kuvia jaloista kik on jalkapoikaoulu niin laita viesti jos kiinostaa touhut voin myös tuoda puolison ja hänen pikku siskon pikkarit sukat sukkahousut mällätäväksi oulussa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322259Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749466Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297460Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806305SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825930Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344946HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1004359Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo852026Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771320