kokemus www.kotisivukone.fi

???

onko jollakin kokemusta joka on tehnyt kotisivut tällä?
toimiiko hyvin?
onko mielestänne kallis?

21

5607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srtherth

Helppo tehdä sivut ja homma toimii.

Hinta ihan kohdallaan siihen nähden että urpokin osaa sillä itse tehdä sivut, ei tarvitse ulkopuolista apua ja sivujen päivittäminen on helppoa.

Ainoa haittapuoli tai pieni häiritsevä tekija on se että sähköposti toimii jotenkin hitaammin, eli miettii hetken mitä ei ennen(Louhella) ollut havaittavissa. Kun avaan sähköpostiohjelman, menee ehkä 10-20 sekunttia että se jauhaa itsensä auki. Sama tapahtuu kuin siirryn kansiosta toiseen esimerkiksi lähetetyistä saapuviin.

Ei juurikaan moittimista

• Ihmetteleeee

• mainos mies

Kallis, esim hostingpalvelu.fi saat kotisivukoneen ym. kaupanpäälle.
      Vuosikustannus domaineen jää alle satasen.

• Tyy ty väinen

Otin täältä ja maksoi fi päätteellä koko vuodeksi 52 € !!!
        Kaiken huippu oli se, että sivut aukesi heti.
        Kotisivueditori on näppärä, tosin kahvikuppi kannattaa ottaa välillä käteen.
        Aluksi en mietttinyt ulkoasua, mutta helppo oli vetää sivut ihan uusiksi.

Tuo sama editori on muillakin palveluntarjoajilla, webol olis ollut vielä halvempi..
        29 e..

http://www.webol.fi/2010/

• Heli321

Minulla on toiminimi ja tein sivut Kotisivukoneella. Perussivut sillä saa tehtyä mutta jos haluaa vähänkään tyylikkäämpää niin kannattaa ottaa jostain muualta tai sitten pitää itse osata CSS:ää siellä Kotisivukoneen editorissa. Muokkausmahdollisuudet (siis ilman CSS:ää) ovat mielestäni ehkä pienemmät kuin mitä annetaan ymmärtää esim. tiettyjen palkkien värien muuttaminen jo vaatii menemistä CSS:n puolelle! Mielestäni sen pitäisi olla ihan perusjuttuja. En ole vertaillut hintoja, koska minulle suositeltiin Kotisivukonetta ja valitsen kiireessä sen mutta arvelen, että hinta on keskitasoa. Palvelu on hyvin ystävällistä ja melko nopeaa, se on ehkä syynä siihen että en ole vielä vaihtanut muuhun. Jos yritykseni lähtee vähänkään paremmin menestymään niin edessä on kuitenkin ehdottomasti sivujen teettäminen ammattilaisella

• Yrjö Yrittäjä

Yrittäjille kuukausihinnaksi tuo 19,90 € vuoden sopparilla on ihan hyvä, mutta jos haluaa hankkia lisäominaisuuksia (esim. uutiset ja kuva-albumin), niin hinta pompsahtaa.

Elisa Kotisivut (www.elisakotisivut.fi) on vastaavanlainen palvelu ja siellä kuukausihinta on 19 €. Tuohon hintaan kuuluu jo mm. uutiset, kuvagalleriat ja uutiskirjeet ja jos haluaa verkkokaupan, niin se on 10 € lisää kk-hintaan. Muita kuluja ei näyttäisi olevan.

• OT

Melkeinpä suosittelisin vähänkään vakavampia yrityksiä/yrittäjiä tilaamaan sivuston ammattilaiselta. Noista sivuista näkee kilometrin päähän että ne ovat ns. "halpis-kotisivukoneella" tehdyt. Ja ei, se ei todellakaan ole halpaa pidemmän päälle. Itse sitä joutuu työaikaansa käyttämään vielä päivittelyynkin..

Ja antaahan se paremman kuvan myös yrityksestä kun sivusto on oikein tehty ja suunniteltu tukemaan yrityksen ilmettä noin muutenkin.

• 15+14

Hyvä veto mainostaa kotisivukoneen uutta aluevaltausta!

- Kotisivukone on jäänyt aikoja sitten ajan jalkoihin. Perustoiminnot löytyy, mutta mitään uutta ja ihmeellistä ei ole tapahtunut viimeiseen viiteen vuoteen!
      - Yksinkertaiset toiminnot puuttuvat: alennuskuponkien kirjaaminen, tuotteen valinta kahden eri arvon mukaan ( väri koko), toimitusmaksujen hallinta painon mukaan jne jne
      - Hallinta sivuilla tilausten käsittely, tuotteiden ja tuoteryhmien käsittely tökkii... eikä ne sivut sinne googleenkaan päädy muutako omalla nokkeluudella.

En suosittele! Käytän palvelua ainoastaan siitä syystä, etten ole saanut aikaiseksi perustaa uutta kauppaa muualle! silti v***ttaa koko hoito ja sen käyttö!

Foorumilta pääsee lueskelemaan palvelusta tarkemmin :
      http://www.kotisivukone.fi/keskustelu.html

• kotisivumies
    • Webmaster2014

Älkää tulko huijatuksi! Helpolla matematiikallakin osaa tyhmenpikin laskea vuosikulut. jos palvelulta vaatii enemmän. Eli, ei todellakaan ole edullinen.
      Miksi rahoittaa moista yritystä, kun netti on täynnä rautaisia ammattilaisia.
      Maksat kerran, ja nautit sen jälkeen sivustostasi ilmaiseksi.

• Nea-Roosa

Moikka,

Eksyin tälle keskustelupalstalle ja ajattelin kertoa omasta kokemuksestani nyt kun kerta täällä olen. :)

Etsin tuossa taannoin yritykselleni kotisivujen tekijää. Yritin kovasti etsiä tietoja netistä miten saisin itse sivuni koottua, mutta tajusin ettei minulla riitä aika millään... Ja kaikki se domainien ja muiden etsiskely ja hankkiminen eri paikoista. Hermot siinä kiristyi. Kuulin sitten ystäväni kautta uudesta SaittiSetti -nimisestä paketista.

Kotisivut kuitenkin saa tässä tapauksessa lopetettua heti jos siltä tuntuu, joten ajattelin, että mitä menetän jos kokeilen.

Soitin heidän nettisivuiltaan löytyvään puhelinnumeroon ja tiedustelin asiasta hieman lisää... Vastassa oli todella huumorintajuiset, mutta asiani vakavasti työn alle ottavat ammattilaiset. Lähetin heille sivuille haluamani kuvat ja tekstit. He sitten muokkasivat tekstit ja kuvat järkeväksi kokonaisuudeksi ja hoitivatkin asiansa ripeästi. Sain pian sivut auki, ilman stressaamista. He hoitivat kaiken puolestani.

Olen todella tyytyväinen heidän toimintaansa. Tajusin vasta nyt kotisivut hankkiessani, kuinka paljon se vaikuttaa kaikkeen... Asiakkaat löytävät yritykseni helposti, ja monet ovatkin kehuneet sivujani. :) Päivittelen niitä sitten tarpeen mukaan jossain kohtaa kun päivitettävää tulee. Tai no, en minä, vaan he. Ja sekös vasta miellyttävä tieto onkin! :P

Mun mielestäni muutaman kympin menetys kukkarosta ei tunnu missään kun palkkiona saan rutkasti lisää asiakkaita. :)

Laitan tähän vielä heidän sivujensa linkin, sieltä löytyy aika kattavasti tietoa tilauslomakkeen lisäksi. Toivottavasti tästä oli apua jollekkin. :) Mukavaa syksyä kaikille!

http://saittisetti.fi/

• Mahtava stoori !

>>Asiakkaat löytävät yritykseni helposti, ja monet ovatkin kehuneet sivujani. >>

Kotisivuja on ollut kaupallisessa käytössä jo 15..20 v ajan. Ei kukaan jaksa eikä viitsi eikä keksi alkaa jonkin firman kotisivuja kehumaan. Ellei sitten kauppiaan möllö itse kysele, että mitäs tykkäät kotisivuistamme...
      Kyllä siihen silloin joku kohteliaisuuttaan kehuukin niitä sivujasi, vaikka olisi mitä keskinkertsista tuubaa tahansa.

>> Päivittelen niitä sitten tarpeen mukaan jossain kohtaa kun päivitettävää tulee. Tai no, en minä, vaan he. Ja sekös vasta miellyttävä tieto onkin!>>

Muistasit naisena itsekin olla miellyttävä niille nuorille kolelleille. Kyllä sä sen tiedät mitä ne haluaa. Ja voisit sitä joskus heille myös antaa livauttaa, ei se siitä kulu.

>> Mun mielestäni muutaman kympin menetys kukkarosta ei tunnu missään kun palkkiona saan rutkasti lisää asiakkaita.>>

Kotisivut onkin niin suuri ihmetys netissä. Että nehän nyt varmana tuo asiakkaita oven taaksen jonona ihan millonka vaan. Ja verkkokaupat kaikki menestyy, ne vetää sikana myyntiä ja asiakkaita jne.

>> Laitan tähän vielä heidän sivujensa linkin, sieltä löytyy aika kattavasti tietoa tilauslomakkeen lisäksi.>>

Voi voi sentään, no nyt näit jo ihan liikaakin vaivaa meidän muiden eteen.

Kiitokset, kiitokset paljon tästä linkistä. Olen jo alustavasti ottanut tuonne yhteyttä, ja pyytänyt niitä nuoria poikia käymään kaupassani. Voidaan sitten takahuoneessa kaikessa rauhassa neuvotella.

• Oli spämmi tai ei

Ni mä tilasin kyllä tuolta Saittisetiltä sivun. Mulla on pieni yritys ni en viittiny iha hirveesti laittaa rahaa kuitenkaa. niillä sattu just olee joku tarjouski sillon, en tiä onko enää. Emmä lähe mitää suositteleen sen kummemmin ku tää menee vaan tohon sättimiseen, että onko joku oikeesti kokeillu vai laittaaks noi firmat ite juttuja tänne. mut kiitti nea ny kuitenki, oli se si spämmi tai ei, kyllä toi mun pöätökseen vaikutti!

• tympääntynyt

Huoh. Päätin nyt vuosien taistelun kotisivukonetta vastaan avata sanaisen arkun julkisesti. Tämä alusta on ollut uusiutumatta nyt vuosikausia, ja on pohjaltaan niin vanhaa, kankeaa, hidasta ja epävarmaa alustaa, että tekstin päivittäminen nippanappa onnistuu, mutta jo kuvien tuominen on tuskan takana. Kuva kaksi onnistuu, mutta sitten alkaa hiiiiddddaastuuuua, jos toimii ollenkaan. Tiedä sitten, olen laittanut tuonne palautetta ja minulle on vastattu, että ongelmat on tiedossa. Nyt en edes pääse kirjautumaan sisään. Ps. En päivitä henk koht sivujani, vaan erään urheiluseuran. En siis pysty äänestämään jaloillani, jonka olisin tehnyt jo aikaa sitten!

• öjlk

Voisit ehdottaa sille urheiluseuralle vaihtoehtoisia ratkaisuja. Ja/tai sitten ilmoitat, että jatkossa joku muu saa tapella noiden kanssa.

• kaikkitoimii
    • työntekijä

coconice sisustus koitti kotivukoneen kautta tehdä mainos sivut, laskuja tuli ja jokaisesta laskusta samantien perintäkirje kuuluu samaan porukkaan, ja sen jälkeen tratta...olen heille soittanut koska sivuja ei koskaan julkaistu, hekin sanoivat siellä ettei minulla ole siellä sivuja.. kunnes yksi henkilö kysyi laskussa olevaa asiakasnumeroa, sen jälkeen minulla olivat sivut, eivät vain koskaan näkyneet, olisiko joku muu tässä tapauksessa maksanut. Laitoin sivut fb, toimivat hyvin.

• Anonyymi

Suosittelen kokeilemaan oidom kotisivukonetta (https://oidom.fi). Sillä modernien kotisivujen teko onnistuu helposti.

• Anonyymi

Oidom on surkea tekele! Parin tutun yrittäjän kanssa haksahdimme tähän uuteen kotisivukoneeseen mukaan ja se on aivan täysi raakile. Ongelmaa ongelman perään eikä yritys tunnu saavan mitään korjattua! Aikaa, vaivaa & rahaa on käytetty paljon toimimattomien sivujen tekoon Oidomilla eikä niitä nyt tietenkään saa siirrettyä minnekään muualle. Kiertäkää tämä paska kaukaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oidom on surkea tekele! Parin tutun yrittäjän kanssa haksahdimme tähän uuteen kotisivukoneeseen mukaan ja se on aivan täysi raakile. Ongelmaa ongelman perään eikä yritys tunnu saavan mitään korjattua! Aikaa, vaivaa & rahaa on käytetty paljon toimimattomien sivujen tekoon Oidomilla eikä niitä nyt tietenkään saa siirrettyä minnekään muualle. Kiertäkää tämä paska kaukaa!

Itselläni valitettavasti samanlaisia kokemuksia Oidomista. Halusin tukea suomalaista, mikä osoittautui virheeksi. Kyllä ärsyttää!

• Anonyymi

Aika ällöttävän näköstä jälkeä saa tollakin aikaan. Jos haluut laadukasta niin osta joltain WebDesign palvelulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      3078
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1157
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1132
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1025
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      987
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      781
    Aihe