Minulla on yksivuotias naarasfretti joka etsii uutta kotia ulkomaille muuttoni takia. Fretti on leikattu ja täysin terve, rokotukset ovat voimassa. Fretin syntymätodistus, passi ja eläinlääkärin todistukset ovat kaikki tallessa. Olen muuttamassa ulkomaille pian koska vuokrasopimukseni Suomessa päättyy, joten rakas frettini on pikaisesti uuden kodin tarpeessa. Jos sinua kiinnostaa antaa uusi asiantunteva ja turvallinen koti fretilleni ota pikaisesti yhteyttä puh 0443815471 tai lähetä viesti [email protected]
Naarasfretti etsii uutta kotia
emla.s
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976