Näin kävi: ihastuin, otin pari ensiaskelta, sitten käveltiin hetki samaan tahtiin, jätin pari askelta välistä, hän se vain jatkoi matkaansa... Ehkäpä elämäni omituisin juttu. Tätä vois kutsua jo mysteeriksi.
kesken jäi
12
218
Vastaukset
- askel taakse
Mitä jätit pois välistä?
- tallustelen pois
Hyvä kuvaus, noin juuri kävi. Se on vaan jos huomaa toisen hidastelevan tai katoavan viereltä sivupoluille niin alkaa ajatella ettei se haluakkaan olla vieressä ja jatkaa itse matkaa.
- liikaa uria
Hitaasti voi tanssia yhdessä, mutta loputtomat polkujen verkostot... mille polulle se oikein haluaa... ?
- tarkoitusko oli?
Näinhän siinä voi käydä jos ei ole tarkkana...
Jos ei ollut tarkoitus kuitenkaan? - vai jäiköhän
Olisin halunnut pysähtyä hetkeksi, luonnollisesti hänen olis kuulunut haluta sitä myös. Vaikeinta kaikessa on se kiinniottaminen. Kuinkahan kauaksi hän jo ehti.
- hysteeri,
Laiska olet jos ehti tuossa välissä kadota,huono kunto sinulla.
- vai jäiköhän
Jos toinen ei yhtään odota, sitä kummallisesti miettii että haluaako tuo minun kanssa enää käveleskellä. Ei laiskuutta, vaan epävarmuutta.
- askel taakse
vai jäiköhän kirjoitti:
Jos toinen ei yhtään odota, sitä kummallisesti miettii että haluaako tuo minun kanssa enää käveleskellä. Ei laiskuutta, vaan epävarmuutta.
ja oikeaa keskusteluyhteyttä ei luonnollisestikaan ole...?
- -ed
vai jäiköhän kirjoitti:
Pyysitkö edes odottamaan ,jos sun eleet kertoi että hän voi mennä menojaan.
- vai jäiköhän
-ed kirjoitti:
Pyysitkö edes odottamaan ,jos sun eleet kertoi että hän voi mennä menojaan.
Oikea keskusteluyhteys voisi ollakin, mutta se että haluaako hän... Eleistäni ja käytöksestäni voisi päätellä että hän tietäisi mitä haluan. Varma en tietenkään voi olla. En suoranaisesti sanonut sitä ääneen, mutta olin kyllä taustalla koko ajan hänen tavoitettavissaan.
- askel taakse
vai jäiköhän kirjoitti:
Oikea keskusteluyhteys voisi ollakin, mutta se että haluaako hän... Eleistäni ja käytöksestäni voisi päätellä että hän tietäisi mitä haluan. Varma en tietenkään voi olla. En suoranaisesti sanonut sitä ääneen, mutta olin kyllä taustalla koko ajan hänen tavoitettavissaan.
mihin tuo matkan jatkaminen viittaa, onko kyseessä muita ihmisiä vai pelkästään etääntyminen sinusta?
- vai jäiköhän
askel taakse kirjoitti:
mihin tuo matkan jatkaminen viittaa, onko kyseessä muita ihmisiä vai pelkästään etääntyminen sinusta?
Muita ihmisiä. Enkä ole porukassa se jonka ääni kantaa muiden ylitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740