mitäpä ootte mieltä kun on pattitilanne elikäs poikaystäväni ei millään saa sanaa suustaan kun niin haluisin kuulla että olen maailman kaunein ja ihanin ja että hän haluaa mut kokonaan elämäänsä...nyt jo kohta en jaksa näitä sulosanoja ootellakaan kun mietin onko tää vaan seksiä hänen puoleltaan...anyway, ite näitä cheesy juttuja haluisin kovasti kuulla ja vaikka ehkä pääosin seksi onkin se juttu meillä tällä hetkellä niin olis vaan niin kiva aatella että voisi sitä loppuelämää jonkun mielitietyn kanssa rakentaakin...kun seksi pelaa niin aika hyvällä pohjalla jo ollaan vai miten?
rakkauden tunnustus?
avaa suus
6
279
Vastaukset
- kato likka
sanakirjasta mitä cheesy tarkottaa! :D
- cheesy
cheesy=kliseinen
- yleensä näiN
Tiedätkö, jos haette suhteelta eri asioita? Ja se on se miksi niitä ristiriitoja tulee!
- voi olla niinkin,
että toinen ei halua sellaisia sanoa, koska ei halua johtaa sinua harhaan.
toinen vaihtoehto se, ettei osaa, ei ole koskaan oppinut hempeitä puhumaan. - ei oo
seksi ei ole lähellekään tärkein juttu
- sex on the beach
oon sun playmate, friend, lover, mum to your child if you like, fucking bitch, what-ever you want...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760