Kummastuttaa säätiedoituksissa hehkutus ''.....ja kuten aina HELTEET PÄÄTTYVÄT UKKOSIIN.....''.Nyt viikonlopuksi lounaaseen luvattu ukkosia pe-la.Sitten se ylläri:''.....ja sunnuntaina on aurinkoista,lämpötila nousee hellelukemiin''.Yhteenveto:helteet ovat poissa yhden vaivaisen YÖN verran.
Helteet päättyvät?
5
118
Vastaukset
- BMFE
Pelottaako, taitaa pikkuista pelottaa.. muista laittaa vaippa housuun, nössö! :D
- sepeliuskyyhky
No,voi,voi,kun ei ole pikkuista housuissa.Saat kyllä multa vaippoja,jos tarviit,dössö!
- BMFE
Hei, ei ukkosta tarvitse pelätä :) Kiitos vaipoista, mut mä en tarvitse, että laita vaan ne itsellesi. Juo vaikka lasi lämmintä maitoa, samalla lailla, kun aina ennen nukkumaan menoasi, laita tutti suuhun ja mene peiton alle. Ja muista se vaippa sitten, kultapieni :-) Oot jo iso poika, äitisi ei varmaan päästä sinua enään viereeseensä, eikä varmasti tykkää sun savisista kalsareista.
Uskon kuitenkin, että näillä neuvoilla pärjäät hienosti- Sepeliuskyyhky
Pointti on se,että rakastan ukkosta.Ihmettelen vaan säälukijoita,jotka eivät puhu totta(siis se helle ei väisty ,vaikka ukkostaa).Enkä oo mikään klossi hujoppi,vaan tooooosiiiiiii VANHA NAINEN HUNNINGOLLA.Riemullista suvea Sinulle.
- BMFE
Ihanaa, oot sitten nainen minun makuuni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593