Kummastuttaa säätiedoituksissa hehkutus ''.....ja kuten aina HELTEET PÄÄTTYVÄT UKKOSIIN.....''.Nyt viikonlopuksi lounaaseen luvattu ukkosia pe-la.Sitten se ylläri:''.....ja sunnuntaina on aurinkoista,lämpötila nousee hellelukemiin''.Yhteenveto:helteet ovat poissa yhden vaivaisen YÖN verran.
Helteet päättyvät?
5
115
Vastaukset
- BMFE
Pelottaako, taitaa pikkuista pelottaa.. muista laittaa vaippa housuun, nössö! :D
- sepeliuskyyhky
No,voi,voi,kun ei ole pikkuista housuissa.Saat kyllä multa vaippoja,jos tarviit,dössö!
- BMFE
Hei, ei ukkosta tarvitse pelätä :) Kiitos vaipoista, mut mä en tarvitse, että laita vaan ne itsellesi. Juo vaikka lasi lämmintä maitoa, samalla lailla, kun aina ennen nukkumaan menoasi, laita tutti suuhun ja mene peiton alle. Ja muista se vaippa sitten, kultapieni :-) Oot jo iso poika, äitisi ei varmaan päästä sinua enään viereeseensä, eikä varmasti tykkää sun savisista kalsareista.
Uskon kuitenkin, että näillä neuvoilla pärjäät hienosti- Sepeliuskyyhky
Pointti on se,että rakastan ukkosta.Ihmettelen vaan säälukijoita,jotka eivät puhu totta(siis se helle ei väisty ,vaikka ukkostaa).Enkä oo mikään klossi hujoppi,vaan tooooosiiiiiii VANHA NAINEN HUNNINGOLLA.Riemullista suvea Sinulle.
- BMFE
Ihanaa, oot sitten nainen minun makuuni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760