ei SRK-lahko voi enää vallankäytössään mennä, että alkaa systemaattisen boikotoinnin! Kyllä tekstareiden ja muiden alkulähde voidaan selvittää ja tuskinpa se kaukana Kontinkankaasta on? Siellä saavat eläkeläisrovastit ja -upseerit väittää vaikka mitä, mutta homma on tuttua aikaisemmilta vuosilta ja -kymmeniltä. Nyt sosiaalinen media on toiminut boikotin puolesta, mutta toimii sitä vastaankin.
Kunpa joku tekisi rikosilmoituksen / tutkintapyynnön, niin saadaan taas päälliköt housut nilkoissa heikompien persiistä kiinni.
Kenet johto pannee seuraavsksi hyllylle?
Suurta ja surkiaa mainosta hajoavalle lahkolle! Tervemenoa tulimeri-uintiin! ;D
Tämän alemmaksi
5
102
Vastaukset
- roopeankka73
Minä laitoin oman kampanjan käyntiin! Luin tämän asian juuri kalevasta ja nyt näpyttelen facebookkiin ja tekstareilla kavereille asian tiedoksi.
Ainut hankaluus tässä on lomat! Nimittäin kaikki reissussa :(
Luulen, että saan uusia boikotoijia satakipaletta. Ne taas uudet sata...
Näin toimii ei tyytyväinen lehtitilaaja. Tähän ei Voittosia eikä muitakaan tarvitse. Ei taida edes Vode tietokonetta omistaa :/- Oma verkosto
Sosiaalinen media näyttää nyt voimansa! Me hallitaan se ja meitä on PALJON!
- Vastaveto
Meidän kaikkien kannattaa jatkossa boikotoida vl-omisteisia yrityksiä!
- nonoo
Lestat tekevät karhunpalveluksen itselleen alkaessa avoimesti boikotoida lehdistöä vastaan. Boikotointi lisää ainoastaan valtavaestön käsitystä lestojen kykenemättömyydestä arvioida omaa liikettään.
Hyvän lehden tavoin Kaleva viittaa kintaalla boikotille ja jatkaa totuuden kertomista. Uusia tilauksien määrä tulee ylittämään irtisanottujen lestojen tilausten määrän moninkertaisesti. - einstein83
Boikotti koskeee siis Kalevaa! Ei muuta lehdistöä.
Kalevassa totuus muuntuu suomi24 tasolle!
Avoin boikotti tai ei. Boikotti puree varmuudella, sillä muunneltua totuutta ei tarvitse itse maksaa. SItä saa ilmaiseksi.
Jokaisen oma asia mistä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944