Suihinotto

Leena

Ajotunnin lopuksi opettaja vihjasi että saisin muutaman tunnin ilmaista ajoaikaa jos ottaisin häneltä suihun. Hän on kyllä ihan mukava mies mutta en kyllä tiedä mitä tekisin. Onko muille tullut samanlaisia ehdotuksia?

21

15039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Taidat puhua vähän potaskaa. Jos totta, seksuaalista ahdistelua, johon pitää puuttua.

    • Girl-

      Mulle ollaan myös tarjottu samaa..En kyllä hyväksynyt, mutta kiinnosti!

    • ajo-opetusta

      Jos on mukava mies, niin tottakai otat!

    • Jaana järkevä

      No höpö höpö, ei se mitään seksuaalista ahdistelua ole jos kysyy otatko suihin. Sama kuin kysyisi hieronko olkapäitäsi. Kysymykseen voi vastata myöntävästi tai kieltävästi sen mukaan kiinnostaako vai ei.

      Kysymykseen tulisi suhtautua luonnollisesti, eikä hysteerisen tunteellisesti. Mitä loukkaavaa siinä on. Minä lähinnä olisin periaatteessa otettu, jos minulta samanlaista kysyttäisiin.

      Vasta jos kysyjä ei ymmärrä kieltävää vastausta tilanne muuttuu kiusalliseksi. Ei tässä mitään hienohelmoja olla eikä asuta missään hysteerisessä Amerikassa, jossa joutuu maksamaan miljardi(billion)korvaukset jos haukkuu jotakuta pahvipääksi.

      Eli siitä vaan ota suihin jos kiinnostaa ja jos haluat säästää rahaa. Joku hysteerinen moraalipelle saattaisi kutsua sitä huoraamiseksi. Sowhat, se ei ole keltään pois muutakuin siltä autokoulun opettajalta, joka kylläkin tekee itesetään hieman naurettavan siinä mielessä että "Elviksenä" tarjoaa ilmaisia ajotunteja. Mahtaako olla edes oma autokoulu, jotta menisi "omasta pussista"???

      • niilo

        jos ope antaa suihin niin kyllä se sillon menee(ja lähtee) omasta pussista eikä johtajan pussista miljoonat karkaa...


    • heidi

      Mä kysyin ite ja sain ottaa. Suosittelen sun tapaa jos kerran saat ajotunteja ilmaiseksi.
      Mä en saanut kuin hyvän mielen...:)

    • Solo

      Arvoisa "Leena",
      eittämättä asian laita on niin että tunnet jonkinlaista tarvetta kertoa kokemuksestasi suureen ääneen julkisella keskustelupalstalla vaikka annat ymmärtää, että tilanne oli Sinulle epämiellyttävä. Kai minun pitää kyseenalaistaa henkinen kypsyytesi, jos et kykene kysymykseen vastaamaan joko "kyllää" tai "eitä". Asiasi kenties etäisesti liittyy Autokouluun ja sen suorittamiseen, mutta kenties erilainen palsta olisi Sinun tilanteessa ollut suotava valinta. Tämä sivusto on jo kauan ollut ladattu pursuavalla adrenaliinilla, joten olet onnistunut läikyttämään osan siitä mainitsemalla jotakin seksististä ihan niillä oikeilla sanoilla. Luulisi Sinun ymmärtävän, ettet todellakaan tule saamaan osaksesi mitään muuta kuin; "anna palaa" tai "puhut paskaa" -kommentteja.

      Opettaja-oppilas tilanne on kieltämättä intiimi ja kaltaisesi hieman hövelimmät naiset tekevät moisten kysymyksien esittämisen helpommaksi miehille. Kyllä ajo-ohjaajasi seksielämässä on jokin poskellaan, jos hän kokee ainoaksi mahdollisuudekseen työpaikkansa tarjoamat "etuudet".
      Uskonkin, että järkevänä (?) naisena kykenet vastaisuudessa selviytymään moisista tilanteista ihan omin avuin ilman, että joudut istumaan aina koneen ääreen ja pyytämään apua tuntemattomilta 16-vuotiailta.

      • Minä

        Pitää olla kyllä aikamoinen huora, että edes miettii tuollaista. Nykyajan nuoriso.


      • veio4

        Yhteiskuntamme suuntaa yrittää enenevässä määrin ohjailla sairaat ihmiset.
        Nämä haluavat kaiken epänormaalin näyttävän normaalilta, jotta he voisivat jatkaa omalla tasollaan eikä tarvisi mennä hoitoon.


      • veio4

        Toisaalta, kuulin huhuja, että nämä ahdistelujutut ovat kaikki yhden autokoulun tehtailemia, koska se itse mainostaa olevansa ahdisteluvapaa autokoulu.
        Pelaa siis omaan pussiinsa.


      • veio4

        Vielä on ne Lvm Bernerin mielistelijät ja taustajoukot ketkä yrittävät ajaa autokouluja alas saadakseen omia päämääriään menemään läpi.


      • sellainen.tapaus
        veio4 kirjoitti:

        Vielä on ne Lvm Bernerin mielistelijät ja taustajoukot ketkä yrittävät ajaa autokouluja alas saadakseen omia päämääriään menemään läpi.

        Polttopullo veijo jatkaa omalla, sanotaako nätisti, nyrjähteneen mielensä tasolla, ymmärtämättä kuinka voisi harhoistaan parantua.

        Polttopullo veijo tunnetusti kuulee huhuja/juttuja joita ei kukaan muu ole kuullut tai kuule.
        Onko se polttopullo veijon mielestä omaan pussiin pelaamista jos vakuuttaa noudattavansa lakia ettei seksuaalista häirintää harrasta?
        Tunteeko polttopullo veijo itsensä paitsiossa olevaksi sellaisten rinnalla jotka seksuaalista häirintää vastustavat?

        Miksi polttopullo veijo ponnekkaasti vastustaa, jopa salaliittoteorijoita sepittämällä, ajokortin hinnan monopolien purkamista?

        Mitä on ne päämäärät joita LVM "mielistelijät" yrittää saada läpi?


    • Masa

      Taitaa olla tollanen vihjailu aika yleistä. Omaa tyttöystävää alkoi autokoulunopettaja lääppimään ajotunnin aikana. Kävin vetämässä turpaan sitä ni ei ukko uskaltanut enää pitää loppuja ajotunteja vaan laittoi toiselle maikalle. Ihme pellejä on noi autokoulujen maikat jos parempaan sukupuolielämään kykene.

    • katariina

      ...pelkistä ilmasista ajotunneista suostuis. muuten kyllä voisin hieroo lähempää tuttavuutta openi kanssa. epäilyttävää ehdotella n.18-vuotiaille tollasia... (itse jo vähän vanhempi,siksi suhde mielessä...ja tuntuu olevan molemminpuolista..ikäeroakaan ei paljoa) anyway,älä tee mtn mitä et halua tehdä

      • Amor

        ...munaa poskeen ja melaa mekkoon!!!


    • Heikki

      ei koske pelkastaan autokoulunopettajia, itse ole miehena maksanut jo kahdesti taksimatkan talla tavalla....

    • Jantsa´

      ota vaan siltä suihin! kyllä se on niin, että se on niin, että se on taito, jota kukaan nainen ei voi harjoitella liikaa!

      sitäpaitsi suhteilla kaikki toimii.

      ilmoitapas sähköpostiosoittees meitsille, niin voin auttaa sinua parempien ajotuntien saamisessa.

    • ArthurBearheadMorgan

      Nämä kaikki kirjoitukset taitaa olla miesten kirjoittamia, ns. Taitavaa trollausta jolla saadan itselle seksuaalista mielihyvää ja naiset uskomaan että toiset naiset ajattelee/käyttäytyy näin pervosti, ''minä pistän vielä paremmaksi ja annan miehille oikein urakalla tajunnanräjäyttäviä suihinottoja koska muutkin niitä puuhaavat =D eli seksinhimosten miesten taitavaa trollausta ;D

      • LeenaonLassi

        Poikien fantasioitahan nuo edelläkirjoitetut kaikki ovat.

        Oikeassa elämässä joku kantelisi autokulunopettajan esimiehelle seksuaalisesta ahdistelusta. Sen seuraukset voi sitten jokainen kuvitella mielessään.
        Yhden miehen yrityksesä noin voisi tapahtuakin, mutta nopeasti siitäkin juttu leviäisi ja leipä kapenisi.


    • laskelma

      Turhaan opelta.. Vain inssiltä ja läpi heti.

      • Anonyymi

        Ei ne mitää juttuja oo ainakin mä olen ottanu monelta mieheltä suihin kun en ole tahtonu panna.
        Muuten olis ollu paskaset paikat jos en ois suostunu,pilluakin olen kyl antanu jos sille päälle olen sattunu.
        Helpommalla olen päässy kun suihin ottanu,miehet aika lapsellisia kun eivät tajuu et nainen käyttä vaa hyväx!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe